Isä innostui ristiäisissä liikaa

Tuore isä riehaantui lapsensa ristiäisissä sunnuntaina Kouvolassa niin paljon, että muiden juhlavieraiden turvaksi jouduttiin hälyttämään poliisi.

Vahvasti päihtynyt tuore isä ei kuitenkaan rauhoittunut edes virkavallan saavuttua kemuihin.

Isä vastusteli paikalle hälytettyjä poliiseja lopulta niin voimallisesti, että poliisit päättivät viedä hänet ristiäisten jälkeiseksi yöksi putkaan selviämään.

- Tilanne oli aika riehakas jo siinä vaiheessa, kun poliisi saapui paikalle, ylikomisario Antero Rossi Kouvolan poliisista kuvailee tilannetta.

- Pappi oli aikaa sitten poistunut juhlista ja menossa olivat kunnon rääppiäiset, jotka oli höystetty alkoholilla.

Poliisi sai hälytyksen Kouvolalaisen perheen ristiäisjuhlaan sunnuntai-iltana noin kello 23.

Juhlissa riehaantunut tuore isä oli 25-vuotias paikkakuntalainen mies.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen Nainen:
:eek: :eek: Ketkä oikeesti pitää ristiäiset ryyppyjuhlana :eek: :eek:
ollaan myös tätä ihmetelty kun tuntuu et tuttavapiirissäki on tapana et vanhemmat lähtee baariin ristiäisten jälkeen niin ei olla oikeen tajuttu..meistä se ei kuulu asiaan,siinä juhlitaan lasta joten ei ymmärrä et miten alkoholi sopii mukaan kuvioon...
 
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen Nainen:
:eek: :eek: Ketkä oikeesti pitää ristiäiset ryyppyjuhlana :eek: :eek:
ollaan myös tätä ihmetelty kun tuntuu et tuttavapiirissäki on tapana et vanhemmat lähtee baariin ristiäisten jälkeen niin ei olla oikeen tajuttu..meistä se ei kuulu asiaan,siinä juhlitaan lasta joten ei ymmärrä et miten alkoholi sopii mukaan kuvioon...
mun kummipojan vanhemmat kans lähti ja pyys meitä mukaan.. olin vähän :eek: luulin eka vitsiks, mut ei se sit ollutkaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen Nainen:
:eek: :eek: Ketkä oikeesti pitää ristiäiset ryyppyjuhlana :eek: :eek:
ollaan myös tätä ihmetelty kun tuntuu et tuttavapiirissäki on tapana et vanhemmat lähtee baariin ristiäisten jälkeen niin ei olla oikeen tajuttu..meistä se ei kuulu asiaan,siinä juhlitaan lasta joten ei ymmärrä et miten alkoholi sopii mukaan kuvioon...
mun kummipojan vanhemmat kans lähti ja pyys meitä mukaan.. olin vähän :eek: luulin eka vitsiks, mut ei se sit ollutkaan..
Mun kaveri lähti myös, jättäen pikkuvauvansa 12-vuotiaan hoidettavaksi.... :headwall:
 

Yhteistyössä