onko muilla tälläistä tilannetta kuin meillä.meillä mies töissä päivät 8.00-16.30 ja illaksi hän aina on keksinyt jotain menoa milloin on auton vaihto hommia(harrastaa autokauppaa),veljen kanssajotain hommia tai muuten vain jotain muuta menoa.meillä on neljä lasta iät 5.5,4,2 ja 1kk ja toivoisin että isä olisi joskus kotona lastensa kanssa,mutta jotenkin tuntuu et sitä ei enää kiinnosta tai hän ei halua olla meidän kanssa ja joskus kun hän on kotona niin silloinkin istuu tietokoneella.minulle jää siis lasten hoito ja kodin hoito.en valita teen ne jutut mielelläni koska olenhan lapseni itse halunnut ja on mieskin niitä halunnut mutta jokin mättää ja pahasti.lapsetkaan ei halua jäädä edes kauppareissun ajaksi isänsä kanssa koska isi vaan istuu koneella eikä ole lasten kanssa.itseäni tilanne rassaa ja pahasti ja olen siitä yrittänyt puhuakin miehelleni mutta hän ei ymmärrä mikä tässä muka mättää hänestä kaikki on kohdallaan ja hän kyllä tekee kotitöitä ja hoitaa lapsia jos jaksan jankuttaa yhden homman tekemisestä tarpeeksi kauan.toivottavasti on muitakin joilla on sama tilanne.