Isä unohti 5-vuotiaan helteessä autoon - lapsi kuoli kuumuuteen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jennik:
Alkuperäinen kirjoittaja qw:
Jos mä olisin tuon pojan äidin asemassa, niin mä en varmaan koskaan pystyisi antamaan miehelleni anteeksi tuota. Niin karmealta kuin se tuntuukin.

Mietin ihan samaa, että miten tollasesta pääsee yli kun ei oikeen voi ketään muuta kuin isää asiasta syyttää :/

no vahinkohan tuo oli....mulle jos kävis noin niin tiedän ettei mies kyllä antaisi anteeksi. Se kun muutenkin aina suuttuu jos vahingossa teen/rikon jotain....ei ymmärrä sanaa v a h i n k o!

No en verrannutkaan. Sanoin että tuota en ainakaan saisi anteeksi kun en muitakaan vahinkoja anteeksi saa. Eikä tapauksen isäkään varmaan anteeksi itsellleen koskaan anna.

miks se ylipäätään jätti lapsen autoon ees hetkeks,kun oli päiväkotiin vai kouluun sitä viemässä. jos sai kiireellisen hälytyksen niin ois ottanu lapsen sisälle sairaalaan,eikä jättänyt autoon odottaan. ei se kiireellinen tapaus kumminkaan mikään minuutin homma ollu varmastikkaan.
vai unohtiko se että oli viemässä lasta mihinkään..luulis silti lapsen kyselevän tai sanovan matkan aikana.

kamala tilanne,tuollaisia turhia kuolemia.
vaimolla varmaan aikamoiset fiilikset,kai tuollaisessa tilanteessa syyttää miestä vaikka vahinko olikin. tuollaisia vahinkoja vaan ei saa sattua.

Alkuperäinen kirjoittaja triinuK:
Mies tuskin koskaan antaa anteeksi itselleen, loppu elämä pilalla.

Just tuo. Ja sit vaimon mahdolliset syytökset (vaikkei niitä ääneen sanoisikaan). On kyllä aika taakka kannettavaksi loppuelämän ajaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja upp:
Jännä, että noin tapahtuu lekurin lapselle.
Mä en ymmärrä, miten lapsi voi unohtua kahdeksaksi tunniksi autoon yhtään keneltään. Enkä mä nyt osottele lapsen isää syyttävällä sormella, vaan mietin ihan yleisellä tasolla.

No mä kyllä osottelen. Miksi isää ei saisi syyttää? Minusta tuo on ihan käsittämätöntä välinpitämättömyyttä. Vaikkakin isällä on nyt varmasti kamala olo.

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Mun autos on veivattavat ikkunat, mutta se onkii -91 vuoden auto :D

Mulla oli -76 vuoden malli jossa oli jo sähköikkunat. Amerikkalaiset osasivat jo silloin niitä valmistaa, joten ei ihme ettei veivattavia juuri enää ole

Alkuperäinen kirjoittaja sivusta:
Ei tuota mun mielestä voi verrata sellaiseen vahinkoon, jossa rikotaan jotain.

Niinpä. Tai että vedotaan, että ihmisiä me vaan ollaan, erehtyväisiä ja vahinkoja sattuu kaikille... ei tuollaista vahinkoa saa päästä syntymään!! :(

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Mä en ymmärrä, miten lapsi voi unohtua kahdeksaksi tunniksi autoon yhtään keneltään. Enkä mä nyt osottele lapsen isää syyttävällä sormella, vaan mietin ihan yleisellä tasolla.

No mä kyllä osottelen. Miksi isää ei saisi syyttää? Minusta tuo on ihan käsittämätöntä välinpitämättömyyttä. Vaikkakin isällä on nyt varmasti kamala olo.

Jollakin meni se pointti sitten ihan kokonaan ohi

Alkuperäinen kirjoittaja näköjään:

Selvennä mulle! Sanoin vain, että kyllä minä tapauksessa osoitan isää syyttävällä sormella. En kommentoinut tuota sun muuta kirjoittamaas.

joku juttu tässä kyllä on. Luulisi, että 5v olisi kiivennyt vaikka etupenkille ja pyydellyt apua tms.

Eikai kukaan tuonikäinen vaan jää autoon istumaan eikä edes yritä päästä ulos :O

Selvennä mulle! Sanoin vain, että kyllä minä tapauksessa osoitan isää syyttävällä sormella. En kommentoinut tuota sun muuta kirjoittamaas.

Rouva nyt vähän höpäjää, väität vielä ettei samanikäiset lapset koskettelisi koskaan toisiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja gdjxc:
joku juttu tässä kyllä on. Luulisi, että 5v olisi kiivennyt vaikka etupenkille ja pyydellyt apua tms.

Eikai kukaan tuonikäinen vaan jää autoon istumaan eikä edes yritä päästä ulos :O

Hyvin koulutettu kersa, ei uskaltanut liikkua paikaltaan tai alkaa häiriköimään. Isä sentäs oli hyvä palkkainen mies.

En kirjoittanut tuota,mut osasin silti sen verran lukea et tajusin mitä sillä tarkotettiin.
Mietti yleisellä tasolla.Syyttely ei ollut hänellä nyt se juttu,vaan toi miten nuin voi tapahtua.
Ei poissuklenut silti sitä etteikö syyttäisi sitä miestä.

Alkuperäinen kirjoittaja o_O:
Niin tai haluaisitteko mennä leikattavaksi ko. kirurgille, kun mielessä pyöris, että "tuo unohti lapsensa autoon ja se kuoli" tai jotain... eli herra Hajamieli.

Hyvinhän tuo on ilmesesti potilaansa hoitanut:/

Ihmisiä kuolee ja ihmisä on muutenkin maailmassa liikaa... Läheiset on tietenkin tärkeitä, mutta turha alkaa syyttämään tuntematonta miestä jonka elämä on pilalla, mutta toivottavasti saa myöhemmin edes jotain iloa loppuelämästään... Dont worry be happy

Yhteistyössä