hmm, tosta toisesta ketjusta tuli vaan meileen että miten täällä ihmiset kokevat tuon kotona olemisen.. ku mun kuuleman mukaan se menee yleensä niin etä kun äiti on kotona, hän hoitaa lapset ja kodin mutta kun isä on kotona niin hän keskittyy lapsiin ja äiti hoita työn ja kodin.. en siis väitä että se olisi kaikilla ja aina näin 
miten se teillä on mennyt/menee joilla isä on kotona...
itse kuulun siihen kastiin ihmisiä jotka ei jäänyt kotiin mammaloman jälkeen, tosin eipä se mieskään, tein kyllä vajaata listaa 5kk eli vain puolet ajasta töissä.. silloin sain hoitaa kaikki kolme, lapsen kodin ja työn
silloin kun mies oli pojan kanssa kotona niin hän oli vain lapsen kanssa... ja tämä tapahtui siis niinä öinä kun mä olin töissä, illalla 3tuntia ja aamulla 3 tuntia hereillä olo aikaa siis
miten se teillä on mennyt/menee joilla isä on kotona...
itse kuulun siihen kastiin ihmisiä jotka ei jäänyt kotiin mammaloman jälkeen, tosin eipä se mieskään, tein kyllä vajaata listaa 5kk eli vain puolet ajasta töissä.. silloin sain hoitaa kaikki kolme, lapsen kodin ja työn
silloin kun mies oli pojan kanssa kotona niin hän oli vain lapsen kanssa... ja tämä tapahtui siis niinä öinä kun mä olin töissä, illalla 3tuntia ja aamulla 3 tuntia hereillä olo aikaa siis