Isä ja lapset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Onko kellään ongelmana,että isä ei ole lasten kanssa?Itse olen päivät kotona lasten kanssa!
Töistään tultua mies syö ruoan ja lähtee omiin askareisiin..
Olisihan se mukava jos mies olisi edes illasta lasten kanssa niin minäkin saisi ELÄÄ edes hetken päivästä itselleni.Tuntuu siltä ettei minua arvosteta ollenkaan. Onko kellään muilla tällaista ongelmaa? Joskus tuntuu et olen yh-äiti!

Noh,kyllähän se kattoo jos mä sanon et mul jotain menoa,mutta olis kiva jos oleminen lasten kanssa tulis ilman et mä mainitsen asiasta. Joskus sit sekin et kun se tulee kotiin ni hetken päästä se lähtee johonkin..auttaa jotain rempassa ym.

Mua vituttaa eniten se et meil pieni vauva ni sen ajan kun se oli 2vkoa isyyslomalla ni auttoi kaikessa mut sit kun se lähti töihin ni kaikki avut loppu siihen..mä siis teen tääl kaikki kotityöt ym..voi vittu!

Ei ole, onneksi. Mä tein tuon lapsen sellaisen miehen kanssa joka haluaa olla rakastamansa lapsensa kanssa ihan käskemättäkin. Eniten tässä surettaa se, ettei isä koe tarvetta olla lapsensa kanssa :( Ei suinkaan se että ap ei saa omaa aikaa.

[QUOTE="vieras";22271476]Noh,kyllähän se kattoo jos mä sanon et mul jotain menoa,mutta olis kiva jos oleminen lasten kanssa tulis ilman et mä mainitsen asiasta. Joskus sit sekin et kun se tulee kotiin ni hetken päästä se lähtee johonkin..auttaa jotain rempassa ym.[/QUOTE]

Sun pitää vain häipyä tarpeeksi monta kertaa muualle, niin isä tottuu olemaan lasten kanssa. Kyllä se siitä...

Mä en tee kuulemma muuta kun mäkätän ja valitan..miksköhän?
olen ihan vakavasti harkinnut lähteväni tästä liitosta! mä en ollut ajatellut olevani koskaan itsestäänselvyys" mä haluan olla hyväksytty rakastettu ja huomioon otettu ihminen. mä olen ainaskin parhaani yrittänyt ja kaikkeni lapsilleni anatava"itsensä likoon laittanut"

Yhteistyössä