Isä aloittaa sitten "oikeustoimet"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmauduin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmauduin

Vieras
että voi viedä minulta lapset.Hän ei ole eron jälkeen maksanut elareita,ei ole tavannut lapsia niin kuin aluksi sovittiin.Nyt hän suuttui kun lapset joutuivat vaihtaa tarhaa koska muutimme toiselle paikkakunnalle.Vaikka kuinka yritin tehdä kaikkeni ettei hoitopaikkaa tarvitse vaihtaa niin ei onnistunut. Ilmoitin isälle että silloin ja silloin lasten päivähoitopaikka muutttuu niin vastaukseksi sain että "veet teit kaikkes, aloitan oikeustoimet että lapset tulee mulle"
Mä en jaksa tätä .

Alkuperäinen kirjoittaja Harmauduin:
että voi viedä minulta lapset.Hän ei ole eron jälkeen maksanut elareita,ei ole tavannut lapsia niin kuin aluksi sovittiin.Nyt hän suuttui kun lapset joutuivat vaihtaa tarhaa koska muutimme toiselle paikkakunnalle.Vaikka kuinka yritin tehdä kaikkeni ettei hoitopaikkaa tarvitse vaihtaa niin ei onnistunut. Ilmoitin isälle että silloin ja silloin lasten päivähoitopaikka muutttuu niin vastaukseksi sain että "veet teit kaikkes, aloitan oikeustoimet että lapset tulee mulle"
Mä en jaksa tätä .

Koeta jaksaa, kyllähän sä tiedät ettei se sinulta lapsia poia saa.

valitettavasti jotkut miehet osaa uida lapsenvalvojan sydämeen. Vuosia sitten väkivaltainen isä sai lapset itsellen todella kultaiselta äidiltä. Faktat peliin, niin ei ole miehelles ainakaan helppoa onnistua!

Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Harmauduin:
Mä en jaksa tätä .

Koeta jaksaa, kyllähän sä tiedät ettei se sinulta lapsia poia saa.

kyllä sen tiedän,mutta ahdistaa niin kovasti muutenkin stressi asioista niin lasten isän pitää vaikeuttaa asiaa vaan kostoksi minulle ja lasten kautta!

Alkuperäinen kirjoittaja häh?:
valitettavasti jotkut miehet osaa uida lapsenvalvojan sydämeen. Vuosia sitten väkivaltainen isä sai lapset itsellen todella kultaiselta äidiltä. Faktat peliin, niin ei ole miehelles ainakaan helppoa onnistua!

No onko se faktaa jos lasten isä jätti lapset yksin kotiin kun olin itse tulossa kauppa reissulta kotiin ja tätä enne kaverini kuuli puhelimessa kun ex uhkasi tehdä tämän?

Alkuperäinen kirjoittaja häh?:

Mutta lastenvalvoja ei kylläkään lapsen asuinpaikkaa pystyy päättämään.

Ensinnäkin tarvitset oikeusapua. Tarkistapa kotivakuutuksesi onko sitä kautta mahdollisuus saada. Jos mies päättää viedä asian oikeuteen niin sitten vie. Prosessi kestää parisen vuotta ja sen aikaa lapset asuvat sinulla missä he nytkin ovat. Tuomioistuimen päätös voi olla myös että yhteishuoltajuus pysyy ennallaan. Ei se aina tarkoita että se joka vie asian oikeuteen saa huoltajuuden.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ensinnäkin tarvitset oikeusapua. Tarkistapa kotivakuutuksesi onko sitä kautta mahdollisuus saada. Jos mies päättää viedä asian oikeuteen niin sitten vie. Prosessi kestää parisen vuotta ja sen aikaa lapset asuvat sinulla missä he nytkin ovat. Tuomioistuimen päätös voi olla myös että yhteishuoltajuus pysyy ennallaan. Ei se aina tarkoita että se joka vie asian oikeuteen saa huoltajuuden.

minulla on jo oikeusapuun varattu aika koska isä ei suostu edes elareita maksaa ja lastenvalvojalle aika sitä ennen..siksi lv jälkee koska jos isä ei sinne tule niin oikeusapuun suoraan.

Yhteistyössä