V
vierailija
Vieras
Putkiaivoinen putkoslainen taas.Menkää töihin niin ei tartte ulista.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Putkiaivoinen putkoslainen taas.Menkää töihin niin ei tartte ulista.
Syrjintämoodiin saatettu vähäpoika.Putkiaivoinen putkoslainen taas.
Salanimellä "Make"Oisko 20.6.2023 kunniaksi sossu-Urpo Turusta hyvä?
Persujen aivopesu tehoaa enää 7 %:iin äänestäjistä.Yksinkertaista kansaa aivopestään yksinkertaisilla muutaman sanan lauseiden viesteillä ja niiden toistolla tyyliin Trump, ja kaiken yksinkertainen kansa nielee. Hyppäävät varmaan kaivoonkin jos se tarpeeksi yksinkertaisesti viestitään
Onko kellään tunnuksia? Mitä Make teki 6 vuoden jälkeen? Otti itseään niskasta kiinni ja aloitti työt seuraavana aamuna vai?Tällä kertaa se on "Make" tuo vihakiimaa nostattava oikeistohallituskaudella säännöllisesti esiintuotava "oleskeluyhteiskunnan"(tm) "elämäntapatyötön"(tm) jolla myydään syrjivää ja leimaavaa leikkauspolitiikkaa
![]()
Make "lusmuili" kotona ja joi kaljaa kuusi vuotta – Nyt hän teki sen, mitä Orpon hallitus haluaa
Make osti jopa heijastintakin näyttääkseen siltä, että kävi töissä. Todellisuudessa hän nosti tukia eikä hänellä ollut aikomustakaan mennä töihin. Kuusi vuotta kului lokoisasti – kunnes hän teki hallituksen toivoman täyskäännöksen.www.iltalehti.fi
Vasemmiston aivopesu tehoaa 32 prosenttiin. Huolestuttavaa.Persujen aivopesu tehoaa enää 7 %:iin äänestäjistä.
"Make vietti kuusi vuotta työttömänä lokoisasti. Siitä huolimatta jokin sai hänet suuntaamaan katseen takaisin kohti työkenttää.Onko kellään tunnuksia? Mitä Make teki 6 vuoden jälkeen? Otti itseään niskasta kiinni ja aloitti työt seuraavana aamuna vai?
Sinustakin saisi tehtyä vastaavan jutun.Kyllä näitä oikeistohallituskuaien uutisointeja on odotettukin kun alkaa mennä paskasti ja kansaa on kiihotettava vihaan jotta heidät saadaan äänestämään oikeistoa. Ja imtapaskat taas asialla.
Joel, 24, on ylpeästi työtön – ”Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen”
![]()
Joel, 24, on ylpeästi työtön – ”Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen”
Kuopiolainen Joel, 24, toivoo, että jokainen voisi elää omannäköistä elämää ilman yhteiskunnan paineita.www.iltalehti.fi
EKokoomusmafia on taas löytänyt perinteiseen elämäntapatyötön kausijuttuunsa uuden hahmon Ossin, Juuson, Mikon ja Alman jälkeen. Aloitellaan taas vaalikampanjaa jolla työläisten vihaa herätetään makaajia kohtaan, jotta osa kääntyy kokoomuksen ja nyt myös persujen hyödyksi. Oikeisto-omisteinen kaupallinen valtamedia valjastetaan vaalipropaganda-aseeksi tuttuun tyyliin.
Tervaa ja höyheniä sekä kunnon sakinhivutusta.Kyllä näitä oikeistohallituskuaien uutisointeja on odotettukin kun alkaa mennä paskasti ja kansaa on kiihotettava vihaan jotta heidät saadaan äänestämään oikeistoa. Ja imtapaskat taas asialla.
![]()
Kuopiolainen Joel, 24, toivoo, että jokainen voisi elää omannäköistä elämää ilman yhteiskunnan paineita.www.iltalehti.fi
EKokoomusmafia on taas löytänyt perinteiseen elämäntapatyötön kausijuttuunsa uuden hahmon Ossin, Juuson, Mikon ja Alman jälkeen. Aloitellaan taas vaalikampanjaa jolla työläisten vihaa herätetään makaajia kohtaan, jotta osa kääntyy kokoomuksen ja nyt myös persujen hyödyksi. Oikeisto-omisteinen kaupallinen valtamedia valjastetaan vaalipropaganda-aseeksi tuttuun tyyliin.
Sinustakin saisi tehtyä vastaavan jutun.
Tiesin jutun pelkäksi klikkausten kerääjäksi ja provosoijaksi, kun Joel ilmestyi ruutuun ja ilmoitti, että aikoo nyt sanoa jotakin "kontroversaalia. Ovatpa osanneet valita naaman ja kuvakulman, jotka ärsyttävät mahdollisimman monia. Ja minimikrofoni suussa tietysti.Kyllä näitä oikeistohallituskuaien uutisointeja on odotettukin kun alkaa mennä paskasti ja kansaa on kiihotettava vihaan jotta heidät saadaan äänestämään oikeistoa. Ja imtapaskat taas asialla.
![]()
Itse olen töissä, mutta susta omien sanojesi mukaan ennenaikaisesti eläkkeellä olevasta makaajasta saisi aivan varmasti jutun, miten muiden työn hedelmillä tyyppi pääsee laiskottelemaan koskaan tekemättä mitään hyödyllistä, ja vielä kehtaa päivät pitkän mollata köyhiä ja työttömiä sekä duunareita.Sinustakin saisi tehtyä vastaavan jutun.
Hyvin. Joel on kuin antiikin ajan filosofit, joiden mielestä työ sopii vain orjille.Mitenkä sitten kävisi jos me kaikki ryhtyisimme Joeleiksi.
Kuka sen työn sitten tekisi jos me kaikki filosofoisimme päivät pitkät? Mitä söisit, millä lämmittäisit...Hyvin. Joel on kuin antiikin ajan filosofit, joiden mielestä työ sopii vain orjille.
Olen kiinnostunut filosofiasta ja elättänyt itseni rehellisellä työllä. Tämän palstan keskustelun taso on aina ollut surkea.Kuka sen työn sitten tekisi jos me kaikki filosofoisimme päivät pitkät? Mitä söisit, millä lämmittäisit...
Mikä sinua riivaa? Terveisin 65+ "mummo".Olen kiinnostunut filosofiasta ja elättänyt itseni rehellisellä työllä. Tämän palstan keskustelun taso on aina ollut surkea.
Joel saa tappouhkauksia samoin minä.
Maikkarilla pyörii ihana Valion jogurttimainos. Maalittakaa sitä jotta saatte purkaa siihen päivittäisen mummovihalastinne.