”IS:n jättiselvitys: He ovat todennäköisiä läpimenijöitä EU-vaaleissa” Eiköhän äänestetä persuille väh. 3 paikkaa kahden ennustetun sijaan 👍

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ranskassa joka kolmas äänestää Kansallista liittoutumaa ja loput tolkun ihmiset muita oikeistopuolueita. Etenkin nuoret ovat täysin kypsiä vihervasemmiston ankeuttavaan politiikkaan.
Selvää on, että nämä aivopestyt lampaat määkivät oikeiston isoon voittoon. Uskomatonta, miten paljon alt-right-meemitys on saanut ihmisiä muuttumaan kuin sopuleiksi. Ja vieläpä kuvittelemaan, että heidän ajattelunsa on omaa ajattelua.

Etenkin Euroopan populistipuolueiden politiikka on todella vaarallisilla urilla. Puhutaan mitä puhutaan, mutta todellisuudessa linkki esim. Venäjään on vahva.

Itse äänestän nimenomaan tuota populismia vastaan. En nyt ihan vasemmallekkaan, mutta SDP/Vihreät esim.
 
vierailija
Selvää on, että nämä aivopestyt lampaat määkivät oikeiston isoon voittoon. Uskomatonta, miten paljon alt-right-meemitys on saanut ihmisiä muuttumaan kuin sopuleiksi. Ja vieläpä kuvittelemaan, että heidän ajattelunsa on omaa ajattelua.

Etenkin Euroopan populistipuolueiden politiikka on todella vaarallisilla urilla. Puhutaan mitä puhutaan, mutta todellisuudessa linkki esim. Venäjään on vahva.

Itse äänestän nimenomaan tuota populismia vastaan. En nyt ihan vasemmallekkaan, mutta SDP/Vihreät esim.
👍
 
vierailija
Eiköhän äänestetä niin, että pölhöpopulistit pysyy aisoissa!

Vaikka kyllä mä näen, että peli on menetetty. TikTok-populismi senkun yltyy ja se ei tiedä hyvää Euroopalle.
 

Yhteistyössä