Irvistys?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras mietiskelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Melko hankala määritellä kyllä. Tossa kisassa on mukana jos jonkinlaista hymyä... Epäselvää kai sekin, onko haussa vain hurmaava irvistys vai oliko tarkoitus järjestää valokuvakilpailu. Itse ainakin valitsin kuvani yrittäen löytää sellaisen kauniin kuvan, jossa olisi irvistystä. Meniköhän metsään sit, jos ainoa kriteeri onkin se ilme!?
 

Yhteistyössä