Irtokarkkeja!!

Alkuperäinen kirjoittaja Sateenkaaren väärässä päässä;26138751:
Ei tällaisia ketjuja saa laittaa. Tai ainakaan niitä ei sais lukea. Tyhmästä päästää kärsii, koko perhe, kun äiskän on pakko päästä iltaostoksille. :D


Mä en voi sille mitään... Tää on sellanen tauti että tätä on pakko tartuttaa kaikkiin vastustuskyvyttömiin äiti-ihmisiin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sateenkaaren väärässä päässä;26138819:
Mietin vielä, että miten perustelen ukolle Filmtowniin menoa. Sinne kun on 10 kilometriä pidempi matka kuin Cittariin/Prismaan. :D
"Nokun nyt vaan PITÄÄ saada just niitä karkkeja" Ja *ripsienräpsytys* jos ei tehoa niin vielä *kauriinsilmät*.... Ja jos ei vieläkään tehoa niin ala itkemään :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sateenkaaren väärässä päässä;26138819:
Mietin vielä, että miten perustelen ukolle Filmtowniin menoa. Sinne kun on 10 kilometriä pidempi matka kuin Cittariin/Prismaan. :D
Meillä on kanssa Filmtownissa parhaat ja laajimmat valkoimat:pJa se on aika lähellä.
 
Sateenkaaren väärässä päässä
Meillä on kanssa Filmtownissa parhaat ja laajimmat valkoimat:pJa se on aika lähellä.
Ettäs kehtaat elvistellä sillä. :)

Mun on varmaan pakko mennä laittamaan ripsaria ja sitten räpsyttelemään ukolle, että hoitaa muksua, mulla on asioita hoidettavana tai sitten kysäisen, että lähdettäiskö ilta-ajelulle.

Tahtooo ainakin väyrysiä, jauhiksia, monenmoista fudgea, lakutoukkia, kingkongeja, helmixejä, salmixeja, lakunappeja, lumipalloja, mamseja... huoh... hyvästi laihdutuskuuri!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sateenkaaren väärässä päässä;26138869:
Ettäs kehtaat elvistellä sillä. :)

Mun on varmaan pakko mennä laittamaan ripsaria ja sitten räpsyttelemään ukolle, että hoitaa muksua, mulla on asioita hoidettavana tai sitten kysäisen, että lähdettäiskö ilta-ajelulle.

Tahtooo ainakin väyrysiä, jauhiksia, monenmoista fudgea, lakutoukkia, kingkongeja, helmixejä, salmixeja, lakunappeja, lumipalloja, mamseja... huoh... hyvästi laihdutuskuuri!
Sun on pakko mennä vuokraamaan dvd ja sitten ei löydykään mitään kivaa.Vain kilon irtsaripussi lohdutukseksi:D
 
  • Tykkää
Reactions: Lovanna ja Kerpele
Alkuperäinen kirjoittaja Sateenkaaren väärässä päässä;26138869:
Ettäs kehtaat elvistellä sillä. :)

Mun on varmaan pakko mennä laittamaan ripsaria ja sitten räpsyttelemään ukolle, että hoitaa muksua, mulla on asioita hoidettavana tai sitten kysäisen, että lähdettäiskö ilta-ajelulle.

Tahtooo ainakin väyrysiä, jauhiksia, monenmoista fudgea, lakutoukkia, kingkongeja, helmixejä, salmixeja, lakunappeja, lumipalloja, mamseja... huoh... hyvästi laihdutuskuuri!
Oooooo.... No kun puhuitte tosta filmtownista ja että siellä on paras valikoima niin soitinkin ukolle että käy sittenkin filmtownissa eikä makuunissa :LOL:

Ai kauheeta... En kyllä muista millon olis tehnyt näin paljon mieli karkkia :D
 
Pitää nostaa tätä vähän jos mä saisin lisää joukkoja tähän pirulliseen karkkiarmeijaani :p

Ei muuta ku nyt vaan mammat KARKKIA ostamaa!!

Ja mikä parasta.. Voi katsoa mastercheffiä samalla kun syö karkkeja :)
 
Sateenkaaren väärässä päässä
Kasasin itseni, enkä mennytkään hakemaan karkkia. Kävin vaa'alla ja huomasin iltapainonkin olevan -9kg vähäisempi kuin 7 viikkoa sitten aamupainon. Nyt on 10 kg pudotus jo tosi lähellä. :)

Täytyy karkinhimo säästää nyt kerran viikossa olevaan herkkupäivään (lauantaina). Tosin en osaa päättää tahtoisinko kuitenkin juustokakkua vai irtokarkkeja. :p Vai ehkä sittenkin suklaakakkua tai brownieita...
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eikäääää! |O Ei saa tällaisia laittaa tänne. :stick: Nyt tekee niiiin paljon mieli karkkia. On varmaan pakko käydä huomenna vaunulenkin päätteeksi tuolla Folmtownissa ostoksilla. Mutta eikös se ole ihan ok, kun lenkillä on kuitenkin joku kalori tullut poltettua? :whistle: En olis ilman tätä ketjua edes muistanut niitä ihania karkkilaareja, että kiitos vaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lovanna ja Kerpele
Alkuperäinen kirjoittaja Sateenkaaren väärässä päässä;26140049:
Kasasin itseni, enkä mennytkään hakemaan karkkia. Kävin vaa'alla ja huomasin iltapainonkin olevan -9kg vähäisempi kuin 7 viikkoa sitten aamupainon. Nyt on 10 kg pudotus jo tosi lähellä. :)

Täytyy karkinhimo säästää nyt kerran viikossa olevaan herkkupäivään (lauantaina). Tosin en osaa päättää tahtoisinko kuitenkin juustokakkua vai irtokarkkeja. :p Vai ehkä sittenkin suklaakakkua tai brownieita...

Molempi Parempi! ;)
Tuon pudotuksen jälkeen oot kaikki mainitsemat herkut ansainnut kyllä! =)
Nauti!

ONNEA Paljon Pudotuksesta!!! :flower:
 

Yhteistyössä