vielä
Kannattaa ottaa itselleen kopio saikkupapereista ja kyllä mä laittaisin irtisanoutumisen kirjallisena vaikka se käy suullisenakin. On sitten jotain mihin vedota jos tulee ongelmia. Varmempi olo itsellä.
no ei tietenkään tarvitse, jos työntekijä ei ole irtisanomisaikaa töissäAlkuperäinen kirjoittaja satu73:mä tarkoitin ettei työnantajan tarvii maksaa sitä kahtaviikkoa jos sanoo itsensä irti ja jää heti pois töistä.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:tietysti pätee, miksei pätis?Alkuperäinen kirjoittaja satu73:mun tietääkseni jos sanoo itse itsensä irti ei päde irtsanomis ajat
no kyllä pätee mutta karenssi napsahtaaAlkuperäinen kirjoittaja satu73:mun tietääkseni jos sanoo itse itsensä irti ei päde irtsanomis ajat ja se tietää myös karenssia työkkärissä jos joutuu sinne menemään.jos työn antaja sanoo irti on oikeutettu kahden viikon irtisanomisajan palkkaan jossei ole sitä kahta viikkoa töissä.
Kyllä, työantaja voi osoittaa että on käytävä tietyssä paikassa. Lasku siitä menee pomolle mutta tällä on yritetty poistaa esim alkkiksien lääkärikierrätystä ja työterveyslääkäri yleensäkin on ensisijainen paikka jos kyse ei ole päivystystapauksesta.Alkuperäinen kirjoittaja ap:työn antaja oli sanonut että hän saa päättää missä mieheni käy lääkärissä, työterveyslääkäri ei kirjottanut sairaslomaa, joten meni yksityiselle.
Voiko muka kauppias olla tässä oikeassa??!!
On oikeassa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:työn antaja oli sanonut että hän saa päättää missä mieheni käy lääkärissä, työterveyslääkäri ei kirjottanut sairaslomaa, joten meni yksityiselle.
Voiko muka kauppias olla tässä oikeassa??!!