Irtisanon asiakkuuteni Hobby Hallista

Kun ei heillä kerta mikään toimi.
Mulla on nyt yks tuote maksussa mutta kun sen saan kokonaan maksettua niin sen jälkeen irtisanon asiakkuuteni.

Oliskos muita?

Kun tarpeeksi moni sen tekis, saattais heillä tapahtua jotain muutosta toiminnassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja no:
mikä heidän toiminnassa vikana? kerrohan selvemmin?
No tässä kun on lähiaikoina näitä juttuja tässä palstallakin seurannut niin ainakin laskutuksessa heillä on vikaa, perivät jo maksettuja laskuja.
Ja asiakaspalveluun ei saa yhteyttä kun koittaa selvittää asiaa.

Ja mun mielestä ei ole asiakaspalvelua jos sinne soittaessa joutuu maksamaan jopa jonottamisesta , varsinkin nykyään kun siellä saa todellakin jonotta ja mikäli pitää paikkansa se mitä joku toinen toisessa ketjussa sanoi että ne poikkasee sen puhelun noin puolentunnin jonotuksen jälkeen.
Sähköposteihin ei ole viikkojenkaan kuluessa vastattu...

Henkilökohtaisesti minulla ei ole kyllä kokemusta muusta kuin tuosta että en saa asiakaspalveluun yhteyttä.
 
koppis
Minäkin tein aiheesta ehkä n. viikko sitten aloituksen. Tänään sain vihdoin lapun, jolla voin hakea tilaamani tuotteen postista. Tosin tilasin kaksi tuotetta ja toisesta ei ole kuulemma tietoa milloin se tulee, on väliaikaisesti loppunut. Kuinkahan noitten postimaksujen kanssa sitten mahtaa olla??? Epäreilua kyllä, jos perrivät kahteen kertaan, koska ei hän se ole asiakkaan vika, jos tuote on loppunut. Tarkkaa päivämäärää en muista, mutta ehkä 2,5 viikkoa meni, että saapui tuo ensimmäinenkin tuote! Olisi hyvä, jos tilattujen tavaroiden kulkua voisi itse seurata Hobbarin sivuilla. No, onneksi nyt postissa pitäisi olla tytön hartaimmin toivoma joululahja. siitä olen eniten stressannut, että tuleeko se, kun ei uskalla tietty ostaa sitä muualtakaan, jos se tuleekin.
 
runde
Alkuperäinen kirjoittaja Nocturne:
No ei minulla kyllä valittamista. Kun on ollut selvitettävää kaikki hoitunut hyvin. Sähköpostiin on vastattu nopeasti.Ehkä olen joku poikkeus sitten.
mulla ei ole kans mitään valittamista.viime kuussa soitin asiakaspalveluun ja pääsin läpi noin kymmenessä minsassa.tuotteen vaihto onnistui ilman ongelmia vaikka oli oma moka tilatessa.

 
juu voisin alkaa tähän maksanut useaan krt jo saman laskun silti tullut muistutuslaskuja..nyt kun tuli kolmas niin revin sen as.palveluun ei saa yhteyttä soittamalla eikä sähkärillä..
kesällä ei tullut laskuja ollenkaan ensin sitten oli pakko maksaa koko pyörä kerralla :/
kevään jälkeen ollut kyllä tosi paljon ongelmia ja paljonkohan tullut ylim.puh.laskua kun yrittänyt jonottaa..PALJON KUN MINUUTTI VELOITUS OLI IHAN KOHTUUTON
 
runde
Alkuperäinen kirjoittaja mie vaa:
mie sain väärän tuotteen, mutta lasku tuli tilaamalleni tuotteelle, joka on puolet halvempi, sanoisinko että HYVÄ kokemus ko firmasta :)
mie kans sain vuosi sitten eri tuotteen tilaamani tilalle pahoittelukirjeen kera no mie en ollut kovin pahoillani koska sain lapsille hyvän hintaisen lautapelin lohdutukseksi.ja se tuote oli lähes samanlainen kuin kuvastossa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Kyllä mullakin on vaan hyviä kokemuksia hobby hallista :D
Ja mulla. :wave:
Laitoin asiakaspautetta ja vastaus oli parissa tunnissa sähköpostissani (Soneran s-posti oli sen aikaa tiltissä) Kovasti on HH aloittamassa uusia asiakaspalvelijoita ja uusistuksesta oli löpinää. Olen ollut kanta-asiakas hyyyyvin pitkään ja ihmettelin sinne,että uskaltaako sieltä tilata enää, kun ei tunnu hommat toimivan.
 
Agnestick
Alkuperäinen kirjoittaja sibelius79:
juu voisin alkaa tähän maksanut useaan krt jo saman laskun silti tullut muistutuslaskuja..nyt kun tuli kolmas niin revin sen as.palveluun ei saa yhteyttä soittamalla eikä sähkärillä..
kesällä ei tullut laskuja ollenkaan ensin sitten oli pakko maksaa koko pyörä kerralla :/
kevään jälkeen ollut kyllä tosi paljon ongelmia ja paljonkohan tullut ylim.puh.laskua kun yrittänyt jonottaa..PALJON KUN MINUUTTI VELOITUS OLI IHAN KOHTUUTON

No löytyyhän täältä kohtalotoveri. Mitä sinä olet voinut tehdä asialle? Mulla on ihan pasmat sekasi.
 
meeri
Me ei myöskään enää iknä tilata hh yhtään mitään..kamerasta maksettiin eka erä,loppu laskuja ei näy ei kuulu..vihdoin kun asiakaspalv vastaan akka väittää et erät on lähetty ja maksettukin muutama(??)..no puolen vuoden jälk erälaskut vihdoin tulee ja nyt perivät myöhästymismaksuja5e joka kuulta ja jossei maksa vkon päästä tulee 10e lasku..tulee kallis kamera!!!heidän mokansa ja laskuttavas asiakasta..kantaasiakas olin minäkin vuosia..
 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja Valamon Yksinäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Kyllä mullakin on vaan hyviä kokemuksia hobby hallista :D
Ja mulla. :wave:
Laitoin asiakaspautetta ja vastaus oli parissa tunnissa sähköpostissani (Soneran s-posti oli sen aikaa tiltissä) Kovasti on HH aloittamassa uusia asiakaspalvelijoita ja uusistuksesta oli löpinää. Olen ollut kanta-asiakas hyyyyvin pitkään ja ihmettelin sinne,että uskaltaako sieltä tilata enää, kun ei tunnu hommat toimivan.
Toimii ne :D
 
narsku
joo otin vinkista vaarin ja irtisanoin asiakassuhteen myöskin.
Asiakaspalvelu ei vastaa sähköposteihin, joten menin nyt ja lähetin hh:n sivuilta heille palautetta ja pyysin irtisanomaan asiakassuhteeni.
(kaikki laskuni ajallaan maksoin ennen kesää, ja edelleenkin tulee perimiskirjeitä olemattomasta laskusta)
kyllä sapettaa, kun eivät viitsi ottaa yhteyttä ja selvittää asiaa!
 
Entinen asiakas
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja Valamon Yksinäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Kyllä mullakin on vaan hyviä kokemuksia hobby hallista :D
Ja mulla. :wave:
Laitoin asiakaspautetta ja vastaus oli parissa tunnissa sähköpostissani (Soneran s-posti oli sen aikaa tiltissä) Kovasti on HH aloittamassa uusia asiakaspalvelijoita ja uusistuksesta oli löpinää. Olen ollut kanta-asiakas hyyyyvin pitkään ja ihmettelin sinne,että uskaltaako sieltä tilata enää, kun ei tunnu hommat toimivan.
Toimii ne :D
Eipä tunnu oikein toimivan
 

Yhteistyössä