Irti tupakasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hymytyttö70
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hymytyttö70

Jäsen
02.10.2006
35
0
6
Kuinka moni tällä palstalla myöntää kamppailevansa tupakan kanssa?
Päässyt eroon juuri lapsettomuushoitojen takia?

Mulla on matsi menossa, tällä hetkellä mä johdan B)

Nyt kun on eka IVF hoito tulossa/menossa, on pakko päästä irti ja vaikkei pääsiskään.. oltava polttamatta. Helppoa tämä ei ole. Mutta ei synarelan sumuttelun oireet tunnu missään tupakan vieroitusoireiden rinnalla.

Juu, tiedän että olisi jo aikaa sitten pitänyt lopettaa ja että tupakointikin saattaa aiheuttaa lapsettomuutta. Lopetankin joka maanantai. Selkärankani taitaa olla styroksia :/
Hyvin alkaneen lakon lopettaa viimeistään menkat..

Edelliset 2 viikkoa annoin itselleni luvan polttaa max. 7 päivässä, ns. pehmeä lasku lakkoon/lopettamiseen. Nyt porskutan nikotiinilaastarilla.

Olisi kiva kuulla onnistumistarinoita :)

Minä myös kamppailen tupakoinnin kanssa. Olen nyt ollut koko syksyn nikotiinipurkan avustuksella ilman tupakkaa.
Joitain repsahduksia on toki tullut. Me oltiin pitkästä aikaa baarissa jokin aika sitten ja siellä sitten piti polttaa muutama tupakka. :ashamed:

Nyt kun hoidot aloitettiin, täytyy olla tooosi skarppina. Purkkaa valitettavasti vielä menee n. 4 - 6 palaa (riippuen päivästä). Luulisi sen mahdollisen plussan vähän kannustavan myös tuosta purkasta eroon pääsyä... :kieh:

:wave: :wave: :wave:

Olen lopettanut kokonaan noin 7v sitten. Ja kun lasta oli yritetty vuoden päivät niin jotenkin siinä sitten homma liukui bile-tupakointiin, kun tuntui, että oma keho on pettänyt vaikka on kaikkensa tehnyt. Välillä olen tässä vuoden aikana ollut aina 3 viikkoa polttamatta ja unohtanut koko tupakoinnin. Yleensä pysyn viikot ilman. Ja välillä taas odotan innolla kotiinpääsyä, jotta pääsee istumaan alas ja sytyttämään röökin. AH!

Meillä olisi inssi seuraavaan kiertoon edessä. Pitäsi kyllä jättää ehdottomasti sitä ennen pois. :ashamed: