irstain pano

  • Viestiketjun aloittaja irma
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
rietas
Tapahtui eilen klo:23.15. Sammutin makuuhuoneen valot ja laitoin verhot kiinni, siis oli pimeää. Peiton alla sivelin housujen päältä varovasti vaimoni pillua ja hän riisui housunsa. Mulla alkoi seistä ja nousin päälle. Rynkytin kiivaasti ainakin puoli minuuttia ja sitten minulta tuli. Aaahh..., sanoi vaimonikin. Vielä aamullakin hän hymyili onnellisesti.
 
Idiootti
Ei tässä keskustelussa kysellä järjestä vaan irstaimmasta panosta.
Tiedättekö, mitkä sulhasella seisoo häissä??? Järki ja kyrpä!!!!

Ja keskusteluun lisää minulta...

Nussin vaimoani toisen miehen kanssa, vaimoni otti täyden lastin suuhunsa toiselta mieheltä samalla kun silitin vaimoni päätä.
 
N35
Kokemuksena tähän mennessä irstain panoni lyhyesti:
Illan aikana jo useamman yhdynnän jälkeen menin 69-asentoon miehen päälle. Imin ja lutkutin sen minkä ennätin.. hyväilin ja suukottelin. Tunsin kuinka mies nuoli, imi ja välillä purikin minua. Mitä rajumpia otteita, sen kovempaa minä imin hänen kovaa munaansa. Tunsin eräässä vaiheessa hänen levittävän kiimanesteitäni pitkin haarojani ja tunsin hänen sivelevän pyllyvakoani.. olin aivan kiimasta sekaisin... hän jatkoi sormillansa leikkimistä.. työsi yhden sormen peppuunikin.... Ei tuntunut missään nimessä pahalta, vaan päinvastoin. Imimme ja lutkutimme kuin viimeistä päivää... kunnes tunsimme tulleemme tyydytetyiksi. :)) Se käsittely toi mulle arat huulet ja istuminen oli vaikeaa... saatikka fillaroiminen. Toivon, että saan samanlaisen käsittelyn kohta uudestaan.
 
Jone
Hmm, toi olis mun fantasia et nainen panis mua tollasella strap-on-dildolla ja samaan aikaan mä imisin toisen miehen kullia... huh, nii alkaa panettaan ku aattelee.
 
just joo
Olen täysin samaa mieltä. Sama pätee myös miehiin jotka hakevat naisen itselleen venäjältä, kun eivät täältä suomesta saa vaikka kuinka yrittävät..tiedän monta tapausta
 
markku setä
Muistelin sitä lapsuudessa kuulemaani opaslaulua: "häntä pannaan toiseen korvaan, toinen kärsää käyttää" Olihan se aikamoista teutaroimista ja sottaamista!!
 
Teillä on
Termit sekaisin. Ei naiset voi mitään panna. Ne antaa tai ottaa. Jos mies makaa sängyssä selällään ja sänky rytkyy, niin nainen ottaa miehen. Eikä panosta ole tietoakaan. Eipä sillä, ei mieskään siinä pane.
 
kulinaristi
Mielestäni naiset panevat silloin, kun he ottavat "panijan" roolin esimerkiksi asettumalla miehen päälle ja alkavat lypsämään hotkimalla ja imettämällä mulkkua treenatuilla alapään lihaksillaan.

Olen käyttänyt tästä ilmaisua "lypsypillu" eli nainen lypsää emättimellään, kuin emännät ennevanhaan lehmästä maitoa käsin lypsämällä. -Täytyy todeta, että "lypsypillu" on ja antaa paljon enemmän, kuin pelkkä "holeen" jyystäminen ja tököttäminen.

Tätä voisi verrata suhinottoon. Nainen ottaa kullin suhunsa ja alkaa imuttamaan, vatkaamaan, lipomaan ja nuolemaan mulkkua, sekä puristelemaan palleja tavoitteenaan saada aikaan simensyöksyn ja spermat sisäänsä, eli "hedelmöityshoidon".
 
saannu
Mun irstain pano on kun mä panin pari vuotta sit mun silloista poikakaverii ihan kunnolla... suusexsii oli ja monta asentoo... molemmat nautti täysil...
 
Epale
Ehkä sitä pillua ei voi "panna" mihinkään mutta voiko sillä nussia. jos munalla voi nussia niin voi pillullakin. Tai naida. Se "panna" verbi on vaan sekoittanut jonkun jopen pään.

Ite panin saman illan aikana yhtä mustaa miestä kaks kertaa hotellissa ja kun se saatto mut himaan, ni samantien kotona kaveri löi luurin käteen että sulle soittaa se X kundi. Vastasin sille ja päädyin illan päätteeks sen kylpyammeeseen ja sieltä sänkyyn ja kortsuja kului..

Mustalla oli isompi, toisella kans iso mut toinen oli agressiivisempi, mistä tykkäsin. Musta oli liian kiltti...vaikka milempien kanssa tulin. ou jeah..
 
Jalli
AIna vaan ihmetyttää nää jutut... mahtoiko ketjun aloittaja haluta noita stupidoja kalsarikuittailuja ja muita alaikäisvitsejä.

OK. tästä huolimatta kerron oman riettaimman juttuni.
Olen vastaillut monta kertaa city.fi:n, iskuri.net:in yms palstojen seuranhakuilmoihin. Kerran sain vastauksen. Hänellä oli ilmoitus jossa hän pyysi seuraa pissaleikkeihin niin että mies olisi vastaanottavana. Tämä on ollut aina haaveeni. Keskustelimme e-mail juttujen jälkeen puhelimessa parikertaa ja huomasimme että voinemme luottaa toisiimme.
Tapasimme hotellissa minun työmatkojeni aikana. Nautin suuresti siitä että Hän pissasi esieikkinä suuhuni, Hän ratsasti mulkullani ja nousi välillä ylös pissaamaan päälleni.
Viimeiseksi jääneellä tapaamisellamme leikimme Hänen dildoillaan. Aamupissat juotuani suukottelin Hänen pyllyreikäänsä ja työnsin kieleni pyllyyn niin pitkälle kuin pystyin. Sitten meno yltyi... käytimme toista dildoa peppuseksiin ja dildo oli välillä meidän molempien pepussa. Sessio päättyi siihen että mulla oli pepussa toinen dildo, Hänen pimpassaan toinen, minun moloni Hänen pepussaan. Uskomaton orkku.... tämän jälkeen Hänen pyynnöstään yritin pissata Hänen suoleen, mutta en onnistunut... ajatus kyllä kiihotti.. lopuksi pesulla ollessamme sain vielä Hänen pissat kasvoilleni.
Tätä muistelen lämmöllä ja kaipaan samanhenkista Naisseuraa vieläkin...
 
:) olipa irstasta
Alkuperäinen kirjoittaja Lea:
Sattui minulle viime talvena kurssimatkalla. Tapasin miehen ravintolassas ja menimme hänen huoneeseen. Ei paljon puhuttu, eikä pussattu, vaan heti huoneeseen päästyämme se mies painoi minut mahalleen kirjoituspöydän päälle ja nosti mekon ylös ja repi minulta alushousut pois. Sitten tunsin, kuinka sen kulli etsi sopivaa kohtaa mennäkseen sisälle ja hän teki sen ilman käsien apaua ja kulli luiskahti kuin itsestään minun märkään pilluun. Sitten hän aloitti ihanan hitaan nainnin ja välillä otti kalun kokonaan ulos ja taas painoi sen takaisin. Hetken kuluttua kun hän taas veti kalun ulos tunsin, että terska painuikin nyt peräaukolleni eikä pilluun ja hitaasti ja päättävaisesti kalu alkoi painua peräaukkoon. Hetken kuluttua se oli siellä kokonaan ja taas alkoi hidas ihana nainti. Nyt mies ei kestänyt kauaakaan, vaan tunsin kuinka häön nytkähteli ja laski spermat minun lämpöiseen peräaukkoon. Hän vetäytyi minusta pois laittoi shousut jalkaan ja sanoi minulle, että nyt sitten voisit lähteä, että pääsn nukkumaan.
jaa-a,onkohan kaveri pessyt jo mulkkunsa...
 
M25
Minun irstain pano oli ylioppilaskunnan itsenäisyyspäiväjuhlilla. Hetken mielijohteesta raahasin tyttökaverini tyhjään komeroon. Nostelin sen iltapukua, kähmin korsettia, sukkanauhoja ja jalkoväliä. Sitten käänsin sen ympäri ja riuhdoin stringit veks. Panin häntä siellä komerossa. Rajusti. Tyttökaveri hoki koko ajan että älä laukee, älä laukee, tulee sotkua. Mutta laukesinhan minä ja kunnolla.

Hän pyyhki itteensä stringeihin ja sulloi ne käsilaukkuun. Katsoin hänen vaikeaa ilmettään vessajonossa.

Heh
 
Mmmmmmmmmmmmmmmm
Irstailua on ollut monenlaista... mutta yksi on jäänyt mieleen.

Olimme tämän nuoren naisen ja monien muiden kanssa samoissa kemuissa eräässä leirintäalueen tyyppisessä paikassa. Hän oli toisen ja minä myös, mutta katselimme toisiamme pitkin iltaa halukkain silmin.

Jossain vaiheessa päätettiin lähteä yhtämatkaa tarpeillemme metsään. Kysyin tulisitko ravistamaan ja tyttö lupasi. Avasin housuni, otin jo kovan kaluni esiin ja neito tuli samalla viereeni. Hän otti kullista kiinni ja rupesi välittömästi hyväilemään sitä. Sinun vuorosi sanoin pian, ja neito irtautui laskemaan housujaan. Seisoin siinä muna pystyssä katsellen alapäästään alastonta parikymppistä kiimaista naista. Hän kyykistyi ja rupesi pissimään mättäälle. Menin naisen viereen, hän ei uskaltanut ottaa kaluani suuhunsa mutta hieroi sitä ihanasti huuliinsa.

Kumarruin ja ujutin käteni tytön karvoitukselle. Levitin pillunhuulia kädelläni ja tyttö päästi loput pissat rakostaan. Hän nousi vähän ylös, levitti reisiään ja teki tilaa ahnaalle kielelleni. Nainen ei ollut varsinaisesti enää suihkunraikas, mutta ihanat pillunnesteet valuivat valtoimenaan. Yksi sormeni oli välittömästi työntynyt hänen pilluunsa sisälle, toinen upposi nopeasti peppureikään.

Ihanaa, teet sen juuri oikein, voikersi kuuma neitoni sormeni kulkiessa hänen liukkaassa peppureiässään sisään ja ulos. Keskityin hetken samanaikaisesti sormiini hänen pillussaan ja pepussaan ja tyttö meinasi ruveta kirkumaan kiimastaan. Muita oli niin lähellä, etten voinut jatkaa ja ilmoitin olevan varsinaisen panemisen aika.

Kuinka haluat? -kysyi tyttö. Käänsin hänet mättäälle selälleen ja levitin ihanan pillun sormillani auki. Otin kullini huulille ja työnnyin ensin vain vähän matkaa sisään. Tiukkaa, tiukkaa. Syvemmälle, huokasi neito ja painoin munani aivan pohjaan saakka. Montaa kertaa emme siinä ehtineet lantioitamme syleillä kun molemmat laukesimme rajusti. Sormeni siinä pepussa edelleen.

Turha kai sanoakaan, että spermani valui neidon reisillä noustessamme pystyyn. Hän oli vähän hämillisen näköinen keräillessään vaatteitaan. Älysin vasta myöhemmin, että hän olisi varmastikin halunnut munaani peppuunsa. Harmi, että se jäi tekemättä, siiheksi ihana rakastajatar tämä nainen oli.

Pari kesää sitten törmäsin häneen huvipuiston edustalla. Kuinka kaunis ja edelleen kiihottava aikuinen nainen hänestä olikaan tullut. Lähtisin oitis matkaansa!
 
ee121212
Alkuperäinen kirjoittaja Mmmmmmmmmmmmmmmm:
Irstailua on ollut monenlaista... mutta yksi on jäänyt mieleen.

Olimme tämän nuoren naisen ja monien muiden kanssa samoissa kemuissa eräässä leirintäalueen tyyppisessä paikassa. Hän oli toisen ja minä myös, mutta katselimme toisiamme pitkin iltaa halukkain silmin.

Jossain vaiheessa päätettiin lähteä yhtämatkaa tarpeillemme metsään. Kysyin tulisitko ravistamaan ja tyttö lupasi. Avasin housuni, otin jo kovan kaluni esiin ja neito tuli samalla viereeni. Hän otti kullista kiinni ja rupesi välittömästi hyväilemään sitä. Sinun vuorosi sanoin pian, ja neito irtautui laskemaan housujaan. Seisoin siinä muna pystyssä katsellen alapäästään alastonta parikymppistä kiimaista naista. Hän kyykistyi ja rupesi pissimään mättäälle. Menin naisen viereen, hän ei uskaltanut ottaa kaluani suuhunsa mutta hieroi sitä ihanasti huuliinsa.

Kumarruin ja ujutin käteni tytön karvoitukselle. Levitin pillunhuulia kädelläni ja tyttö päästi loput pissat rakostaan. Hän nousi vähän ylös, levitti reisiään ja teki tilaa ahnaalle kielelleni. Nainen ei ollut varsinaisesti enää suihkunraikas, mutta ihanat pillunnesteet valuivat valtoimenaan. Yksi sormeni oli välittömästi työntynyt hänen pilluunsa sisälle, toinen upposi nopeasti peppureikään.

Ihanaa, teet sen juuri oikein, voikersi kuuma neitoni sormeni kulkiessa hänen liukkaassa peppureiässään sisään ja ulos. Keskityin hetken samanaikaisesti sormiini hänen pillussaan ja pepussaan ja tyttö meinasi ruveta kirkumaan kiimastaan. Muita oli niin lähellä, etten voinut jatkaa ja ilmoitin olevan varsinaisen panemisen aika.

Kuinka haluat? -kysyi tyttö. Käänsin hänet mättäälle selälleen ja levitin ihanan pillun sormillani auki. Otin kullini huulille ja työnnyin ensin vain vähän matkaa sisään. Tiukkaa, tiukkaa. Syvemmälle, huokasi neito ja painoin munani aivan pohjaan saakka. Montaa kertaa emme siinä ehtineet lantioitamme syleillä kun molemmat laukesimme rajusti. Sormeni siinä pepussa edelleen.

Turha kai sanoakaan, että spermani valui neidon reisillä noustessamme pystyyn. Hän oli vähän hämillisen näköinen keräillessään vaatteitaan. Älysin vasta myöhemmin, että hän olisi varmastikin halunnut munaani peppuunsa. Harmi, että se jäi tekemättä, siiheksi ihana rakastajatar tämä nainen oli.

Pari kesää sitten törmäsin häneen huvipuiston edustalla. Kuinka kaunis ja edelleen kiihottava aikuinen nainen hänestä olikaan tullut. Lähtisin oitis matkaansa!
ja sitten heräsit. lakanat tahmassa?? pikkupojan uni

 
sdsd
Kerran nuorempana oltiin kavereiden kanssa kesämökillä.

Nukuin silloisen tyttökaverin kanssa yhdessä omassa makuuhuoneessamme. Aamulla tietysti alkoi himottamaan ja rupesimme normaaliin aamunaiskenteluun. Olin tytön takapuolella, ja makasimme sillä lailla kyljittäin lusikka-asennossa. Peitto tippui panemisen kiihtyessä pois ja olimme siinä pillu ja pallit huoneen ovelle päin.

Tässä asennossa alapäät ovat aivan esillä, jos joku sattuisi katselamaan jalkopäästä. Turha kai mainitakaan, että kesken kaiken kaverini avasi oven osittain ja ropusi kaapista jotain. Jähmtyimme melkein paikallemme, mutta kaveri ei koskaan avannut huoneen ovea kokonaan. Liikuin tytön sisällä hitaasti ja odotimme mitä tapahtuisi.

Ovi meni kiinni. Jatkoimme panemista ja yritimme olla mahdollisimman hiljaa orkkujen tullessa. Tyttöä taisi kiihottaa ajatus kaverilleni tarjolla olleesta näkymästä. Niin minuakin.
 
peo
Lähdin Hamusta kahden parikymppisen siskoksen kanssa jatkoille - bruneten ja blondin. Brunette oli sitä mieltä, että olin sen poka. Kävin niiden kämpillä paskalla ja yllättäen blondi kurkkasi vessan kakkosovesta sisään kysyen voisiko tulla pissalle ja pinkaisi saman tien ammeseen kyykkimään. Noh, brunette ei ollut tästä kohtaamisesta ilahtunut vaan aloitti kissatappelun siskonsa kanssa.

Tällä välin tyttöjen 45v mutsi käytti tilaisuutensa ja alkoi tanssittamaan mua - selkeesti silläkin oli muna mielessä.

Lopulta aamuyöstä panin sammunutta brunettea perseeseen sen parvella, hipsin sen mutsin sänkyyn, jossa nopean herättelyn jälkeen mama otti munaa suuhun ja pilluun.

Blondi jäi tyyppaamatta - oli nimittäin aamulla kiire satamaan vastaanottamaan kuukauden reilaamassa ollutta tyttöystävääni.
 
irmeli30
Mun irstain pano on veljesten kanssa. Tai paneskelin vain isoveljeä, mutta suutelin samalla myös pikkuveljen kanssa, ja oli siinä jotain kähmintää myös sen veljen kanssa. Suht kesyä, mutta kovin kiihottavaa, koska kyseessä oli veljekset eikä mitkään kaverukset.

Irstain ilta mulla oli, kun ekaks joku mies nuoli mun pillua puistossa keskellä kaupunkia. Sitten hankin toisen miehen, jonka kanssa kävin panolla samaisessa puistossa. Loppuillasta menin kolmannen miehen kämpille yötä. Matkalla otettiin jo vähän esimakua, mies hiplas mun pimpsaa ja sano että oot ihanan märkä. En viitiny kertoa miks. :D

Toi oli sitä villiä nuoruutta. Suunnilleen kaikkea tuli kokeiltua, joten nyt voi sitten rauhassa keskittyä lempeään rakasteluun oman kullan kanssa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä