irrotuspiikistä

tässä pitkään juttuja lueskellessa, olen alkanut miettimään, että millä perusteella tuon irrotuspiikin saa? Ei meille ole lääkäri missään välissä maininnut siitä. Sitä pohtii, että onko ne mitä varten annettavia, parantaisko se inssin onnistumismahdollisuutta. Kiva jos joku viitsii kertoa tietämättömälle.
 
Mulle irroituspiikki on vain perusteltu sillä, että sillä kasvatetaan munasolun (mun tapauksessa -solujen) irtoamisen todennäköisyyttä, ja varmistetaan myös oviksen ajoitus tulevaa toimenpidettä silmälläpitäen.
 
Mulle irroituspiikki on vain perusteltu sillä, että sillä kasvatetaan munasolun (mun tapauksessa -solujen) irtoamisen todennäköisyyttä, ja varmistetaan myös oviksen ajoitus tulevaa toimenpidettä silmälläpitäen.

Muistelin, että teillä oli niin, että teillä selkeää vikaa ei ollut sinussa? Eli siinä tapauksessa voi olla että ajattelevat, että kiertosi toimii niin säännöllisen varmasti joka tapuksessa, että irroitus ei ole tarpeen. Tosin en ole oikein ymmärtänyt miksi minulla toimavaksi todettuja munasarjoja stimuloidaan ja irroitellaan.
 
sepä se.. kun tuntuu niin hassulta että toisille se irrotuspiikki tuntuu olevan perusjuttu. Joo mulla on aina ollut "kellontarkka" kierto. Ehkä se sitten johtuu siitä, etteivät ole ehdotelleet mitään. Sitä vain itse tahtoisi kaikki maailman koppakonstit käyttöön että sais homman onnistumaan.
 
Puuteri
Meille ei ole tehty yhtään inssiä, mutta kaksi ICSIä, joissa irrotuspiikki annetaan 37 tuntia ennen punktiota. Munarakkulat valmistetaan siis punktioon, että ne ovat juuri sopivan kypsiä sinä päivänä, kun ne punktioidaan ja hedelmöitetään.
 

Yhteistyössä