J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kiva kuulla nartusta. Itse olen hankkimassa narttupentua. Tarkoitus olisi ohjata häntä niin, että on ainakin metsässä vapaana. Kolmen karkkarin(mäyräkoira) olen saanut kasvatettua niin, että kulkevat vapaana jopa jalkakäytävällä. Onhan siinä työtä, mutta tykkään puljata koiran kanssa ulkona. Toivon, että saan irskitytön ja että jaksan häntä yhteistyössä opettaa. Tietysti, ettei laki unohtuisi, kytken koiran aina, kun tulee vastaan ihmisiä ja koiria. En kaipaa pehmeää koiraa, labbis mulla on ollut nuorena. Hän oli jäljillä käyttövalio. Nyt ei sellaist tavoitetta enää. Kunhan saan lenkkikaverin ja välillä jotain vähän haastavampaakin joukkoon.Meiltä löytyy yksi irskityttö, mahtava pakkaus! Ei mikään ihan helppo ole ollut, mutta kun nuoruusiän kaahotuksista on päästy eroon, niin todella toimiva otus. Kiva harrastuskoira, kun ei liian tiukkapipoisesti treenaa, rohkea, varma, utelias... Suosittelen, jos haluaa koiran, joka on aina messissä tekemässä, joka jaksaa lenkkeillä vaikka maailman tappiin asti ja jos itseltä löytyy kiinnostusta, aikaa ja halua kouluttaa koiraa. Ja huumorintajua ja hieman kieroa mieltäkin nämä vaatii, ovat meinaan pirun älykkäitä otuksia