Irina Björklund mainostaa Priorinia

Hänhän on aika tarkka mihin naamansa liittää. Onko kellään positiivista sanottavaa priorinista?

Mulla on raskauksien ja imetyksien jäljiltä tukkaa lähtenyt kosolti. Nyt pukkaa babyhiusta sivuilta mutta tukka on kärsinyt kovasti.

Oliskohan tämä tuote taas yksi niistä jotka floppaa? Ruokavalioni kyllä muuten on monipuolinen joten sillä puolella ei ole korjattavaa.

Joku taisi jossain kertoa kauhukertomuksia siitä että priorin kasvattaa myös muuta kehon karvoitusta..
 
"vieras"
En ole itse kokeillut, mutta äitini joka on hyvin harvahiuksinen lähtökohtaisesti on aina tosi hyvän näköinen kun jaksaa syödä priorin-kuurin. Vaikutus on hurja. Yhden ystäväni hiukset taas ovat täysin priorinin ansiota. Hänellä on jokin vajaatoiminta ja priorin on lääkärin määräämä niin saa kela-korvaukset. Muuten onkin kai aika tyyristä hommaa.

Ostan itse takuulla jos imetys harventaa hiukseni.
 
Mä ostin sitä ja nyt kokeilen saanko vielä kerran pitkät hiukset. Vedän ekan purkin maksimiannostuksella eli kolme päivässä. Leikkautin kuun alussa hiukset joten nyt näkee sitten hyvin että vaikuttaako se kasvuun ja siihen että on ylipäätään hiuksia päässä.
 
"vieras"
[QUOTE="Elli Etikka";23511033]Suosittelen tuotetta. Itellä lähti poikien imetys aikana järkyttästi hiuksia päästä. Söin Priorin kuurin ja autto. Nyt on taas hyvät hiukset. :)[/QUOTE]

No olis ne hiukset kasvaneet takaisin jokatapauksessa :)
 
......
No ei mulla ainakaan priorinit auttaneet yhtään. Söin varmaan puoli vuotta, alussa 3 kapselia päivässä ja sit ehkä 3 kk:n ajan 1 kapseli päivässä. Katsokaa vähän mitä ne priorinit oikeasti sisältävät, hirssiä ja vehnänalkioöljyä, noita ainesosia saa halvemmallakin kuin kalliista kapseleista.
 

Yhteistyössä