IRC-galleriasta ja uusista käyttöehdoista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CandleLight
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
hyvä selvennys. galleria tietäjät vois neuvoa kuinka saan laitettua kuvia ns salasanojen taakse? et esim vain sukulaiset saavat salasanan jolla voivat kuvia käydä katsomassa..

Mun mielestä galleriassa ei kansioita saa ns. salasanan taakse mutta jos sulla on sukulaiset sinne kirjaunu nin voit tehdä kaverilistaasi heille oman ryhmän ja sallia jonkun tietyn kansion näkyvän vain tuolle tiettyyn ryhmään kuuluville.

mä käsitin et toi kaverilistauskaan ei "pelasta".. mut voi olla et käsitin väärin. jokatapauksessa poistin kaikki muut kuvat sieltä paitsi yhden naamakuvani jätin... :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
hyvä selvennys. galleria tietäjät vois neuvoa kuinka saan laitettua kuvia ns salasanojen taakse? et esim vain sukulaiset saavat salasanan jolla voivat kuvia käydä katsomassa..

Mun mielestä galleriassa ei kansioita saa ns. salasanan taakse mutta jos sulla on sukulaiset sinne kirjaunu nin voit tehdä kaverilistaasi heille oman ryhmän ja sallia jonkun tietyn kansion näkyvän vain tuolle tiettyyn ryhmään kuuluville.

ok. voi pylly..

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
mä käsitin et toi kaverilistauskaan ei "pelasta".. mut voi olla et käsitin väärin. jokatapauksessa poistin kaikki muut kuvat sieltä paitsi yhden naamakuvani jätin... :snotty:

Kun tuosta tuon linkin lukee niin siis selviää että kaikki käyttöoikeudet säilyy käyttäjällä itsellään ja että kaverilistalla olevat: ''Kaveriryhmille rajatut kansiot näkyvät tulevaisuudessakin vain kavereille, ja niitä ei olla käyttämässä missään IRC-Gallerian ulkopuolella eikä niitä julkaista kaveriryhmän ulkopuolisille edes yllämainitun kaltaisissa messutilanteissa.''

Yhteistyössä