Irc- galleriassa on poliisi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mitä mieltä te olette? Onko teistä hyvä asia, että siellä on poliisi vastaamassa kysymyksiin yms.. On siis tehnyt sinne omat sivut :D minusta se on hyvä asia, jospa nuoret uskaltaa lähestyä tuollaisen kautta poliisiin, asiassa kuin asiassa.

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
miksei siel oo koskaan palomiehiä :snotty: :saint:

Niin just. Minä ainakin tarvitsisin ihan sellaisen perus palomiehen varustuksen esittelyn, siis miten ne laittaa ne haalarit päälle ja niin pois päin. Ja vähän sellaista letkun esittelyä, ja tangon varteen hyppäämistä, ja miten leveät ne paloauton istuimet ovat. Ja vaikka paloauton pesemistä ylävartalo paljaana. Ihan noin perusturvallisuuden tunteen luomiseksi meille yksinäisille kotiäideille.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
miksei siel oo koskaan palomiehiä :snotty: :saint:

Niin just. Minä ainakin tarvitsisin ihan sellaisen perus palomiehen varustuksen esittelyn, siis miten ne laittaa ne haalarit päälle ja niin pois päin. Ja vähän sellaista letkun esittelyä, ja tangon varteen hyppäämistä, ja miten leveät ne paloauton istuimet ovat. Ja vaikka paloauton pesemistä ylävartalo paljaana. Ihan noin perusturvallisuuden tunteen luomiseksi meille yksinäisille kotiäideille.

mä voin sanoe ettei ne penkit ole mitenkään leveät, mutta kyllä siellä mahtuu istumaan... sisäkkäin... :xmas:

muulle tekstille täysi kannatus!!! :attn:

Yhteistyössä