IRC-gallerian päiväkirjat

  • Viestiketjun aloittaja äiix3
  • Ensimmäinen viesti
äiix3
onko ihan yleiseen lukuun tarkoitettu?
törmäsin sukulaistytön ircgallerian profiiliin ja menin pöljä lukeen päivyriä.ajattelin että niitä näitä jorisee.
olikin kirjoittanut kuinka v... tylsää yms meilä ollessa.miten riehuvia lapsia meillä.miten ärsyttävää tulla meille kylään kun olemme me aikkuiset ihan p... ja siksi meidän lapset on tuollasia kamalia.
aina tulee ilolla kylään.kuskaamme ostamme tavaraa jos tarvii.
sydäntä särkee kun niin inhoaa vanhinta lastammme joka tätä tyhttöä palvoo ja rakastaa.

aina kysymme haluaako tullaz ja ei ole pakko!

järkytti lukea mitä todella läheinen ihminen ajattelee pperheestämme.
eime ihan noin kamalia olla.nyt viikko sisällä kuumeen takia.toki lapset alkaa jo riehuun.
nimillä kirjoitti.
 
vieras
Mäkin oon käynyt lukemassa muutaman sukulaisteinin "kehuja" ja aina jättänyt jälkeeni iloisen tervehdykseni :) Ovat teinit jatkossa olleet hieman häveliäitä :) Mutta toisaalta ymmärränkin kyllä - olinhan itsekin joskus kauhea ja hukassa oleva nuori, vaikka tuskin enää aikaa muistankaan....
 
On tarkoitettu tosiaan ihan yleiseen lukuun jos pääsit lukemaan niitä. Jotkut voivat merkitä henkilökohtaisemmat kirjoituksensa niin että vain tietyt itse valitsemat tyypit voivat niitä lukea (joka sun sukulaistytön olis pitäny tässä tapauksessa tehdä kun nimillä kerta haukkui) mutta tuo ei selvästi ollut sellainen.

Uskon että tuli tosi ikävä fiilis :(
 
ap
joo paska olo vaikka jo 30ikää.ja on tyttö jo 20.
meillä ei elämä ole mennyt ihan ok missään saralla ja aina vastustanu vähä joka asiassa.toki hermoja kiristänyt mutta ei me voida niin kamalia olla.
ollaan oltu ihan kavereita ja olen aina pöljjä luullut että kaikki ok.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mäkin oon käynyt lukemassa muutaman sukulaisteinin "kehuja" ja aina jättänyt jälkeeni iloisen tervehdykseni :) Ovat teinit jatkossa olleet hieman häveliäitä :) Mutta toisaalta ymmärränkin kyllä - olinhan itsekin joskus kauhea ja hukassa oleva nuori, vaikka tuskin enää aikaa muistankaan....
miten noihin pääse kiitokset kirfjoittaan?
 
Meinasin kommentoida että ehkä se on vaan teinin tapa käsitellä asioita ja ei välttämättä edes oikeasti ajattele mitä kirjoittaa mutta jos tyttö on jo 20 niin eipä siinä paljon selittämistä ole.
Pistä vaikka tekstaria menemään että kivat kuulumit galtsun päikkärissä niin saa tyttö mietittävää!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mäkin oon käynyt lukemassa muutaman sukulaisteinin "kehuja" ja aina jättänyt jälkeeni iloisen tervehdykseni :) Ovat teinit jatkossa olleet hieman häveliäitä :) Mutta toisaalta ymmärränkin kyllä - olinhan itsekin joskus kauhea ja hukassa oleva nuori, vaikka tuskin enää aikaa muistankaan....
miten noihin pääse kiitokset kirfjoittaan?
Et pääse kommentoimaan ellet rekisteröidy käyttäjäksi.
 
ap
no miehen kanssa juttelin ja puntaroitiin käytöstä.siks miehen, kun sen sukulainen.saa selvittää ja opettaa netikettiä.sama se jos haukkuu mutta yleisesti ei tarvi perheestämme laittaa kommenttia tunnistettavasti miten paskaa meillä on yms.olkoon kuinka nuori.
 

Yhteistyössä