Iran aikoo kivittää kahden lapsen äidin hengiltä?!

• Viestiketjun aloittaja hello
  • Ensimmäinen viesti
pp
Alkuperäinen kirjoittaja Milla:
Alkuperäinen kirjoittaja pp:
tässä yritetään vedota ihmisiin tolla "äidillä". tulee mielikuva pikkulapsista.
Kenelle tulee, kenelle ei. Minä näin kyllä kuvassa (liityin yhteisöön naamakirjassa) että siinä on NAINEN. Puollatko sä tätä juttua jotenkin?
en kommentoi kivitystä mitenkään vaan uutista. niinkuin se äitinä oleminen tekisi tapauksesta jotenkin karmeamman.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja riina:
Mua ahdistaa kun mulla on iranilainen työkaveri ja hän aina puhuu miten on ihanaa maa Iran on jne. ja en tietenkään voi avata suutani ja sanoa mitään... On oikein uskonnollinen muslimi, saisin varmaan jotkut terroristit perääni jos sanoisin mitään että musta ei oo ihan ookoo että ihmisiä kivitetään...
jaa. Mä taas tiedän samasta maasta olevan henkilön, joka on sieltä joutunut pakenemaan, muuttamaan nimen, ja jota on siellä kidutettu, mielipiteidensä takia.

just
Mua ahdistaa kun mulla on iranilainen työkaveri ja hän aina puhuu miten on ihanaa maa Iran on jne. ja en tietenkään voi avata suutani ja sanoa mitään... On oikein uskonnollinen muslimi, saisin varmaan jotkut terroristit perääni jos sanoisin mitään että musta ei oo ihan ookoo että ihmisiä kivitetään...
miks se sitte suomessa asuu??

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja just just:
:( Enpä sano mitään, muuten kaikki loukkaantuu. ei nyt irtoo muunlaista.
Ihan hirvittää ajatella, että mitähän sanottavaa sinulla voisi olla.. Ei hyvä helevetti jos puollat kivitystä.
Ei ku päinvastoin, mutta en sano kun en osaa viisaasti.
No huh, minäki siis vaan sain onneks väärän kuvan tuosta sun ekasta kommentista :)

riina
Alkuperäinen kirjoittaja just:
miks se sitte suomessa asuu??
Naitettu pakkoavioliitolla jollekin miehelle niin sen perässä tullut tänne...

No
ihan oikeesti:( Mä kun luin tän uutisen (lähinnä viimeinen kappale) mietin et voi elämä kuinka kaukana me oikeesti ollaan http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=2221320

-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja No:
ihan oikeesti:( Mä kun luin tän uutisen (lähinnä viimeinen kappale) mietin et voi elämä kuinka kaukana me oikeesti ollaan http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=2221320
Voi taivas!! Siis tuo on jo ihan uskomatonta...

No
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Voi taivas!! Siis tuo on jo ihan uskomatonta...
aivan:( Mä repesin ihan totaalisesti enkä hyvällä tavalla:(

kiukku
Sairasta.

Ja kuka oikeesti täällä kehtaa latoa "maassa maan tavalla" tai "pettäjät voikin kivittää" kommentteja.

Jos sun äitis pettäis sun isääs, niin olis varmaan sulle ihan ok että se kivitetään.

Näillä foorumeilla tulee aina niin vihaseks.... Vaikka jotkut keskenkasvuset kakarat haluuki
vaan laittaa tollasia typeriä kommentteja mut silti....

Vaikka ristiretket oliki väkivaltasia, nii sais kyllä joku tehdä ristiretken tonne äärimuslimimaihin missä naisella on sama arvo ku kärpäsellä....

Rukoilijasirkka
Hulluja. Ihmiset elää tuolla aivan jatkuvassa pelossa ja paineessa. Vai ei kai voi olla, että enemmistö haluaakin elää noin?

´´
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Tarvinneeko tuolla aviorikostakaan todistaa millään muulla kuin että mies sanoo niin..
Eikös se mene jotakuinkin niin, että mies voi pyytää todistajiksi ketä tahansa kavereita / sukulaisia, vaikkeivät nämä olisi mitään nähneetkään. Ja näitä miehiä sitten uskotaan oikeuden edessä.
Näin oli ainakin elokuvassa naisen kivitys! karmea elokuva :(

No
Hulluja. Ihmiset elää tuolla aivan jatkuvassa pelossa ja paineessa. Vai ei kai voi olla, että enemmistö haluaakin elää noin?
Ei kai ne muusta tiedä:( Tyyliin jos geelin määrää poliisi tarkkailee ja farkuista joutuu putkaan. Mut toi naisten maanjäristys juttu meni kyllä yli ja kovaa:(

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä:
Alkuperäinen kirjoittaja sanon sen ääneen:
Joskun kyllä tuntuu, että pettäjät saiskin kivittää.
peesi
Tuo on outoa... Jos joskus on ollut olemassa rakkautta, tai edes kiintymystä tai edes hitunen tottumustakin liitossa, niin miten joku voi haluta puolisonsa kuolemaa? Mä en ihan oikeasti tunne ketään, joka ois tehnyt mulle niin pahasti, että ansaitsisi kuolla... Mutta että oman puolison kuolemaa toivoo?

Miten suuri asia se pettäminen muka voi olla, verrattuna henkeen, oikeuteen olle olemassa? :eek: Kuoleeko ne kaikki kiintymyksen tunteet sillähetkellä, kun toinen pettää? Miten toista voi ikinä lakata niin tyystin rakastamasta?

Milla
peesi
Vastaa ihan rehellisesti. Oletko sä koskaan nähnyt telkkarist/netistä miten kivitys tapahtuu? Osaatko kuvitella yhtään, miten julma ja raaka tapa se on kuolla? Voisitko sinä katsella jonkun pertti perusmiehen joka humalassa hairahti, kivitystä ihan silmiä räpäyttämättä?

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Milla:
peesi
Vastaa ihan rehellisesti. Oletko sä koskaan nähnyt telkkarist/netistä miten kivitys tapahtuu? Osaatko kuvitella yhtään, miten julma ja raaka tapa se on kuolla? Voisitko sinä katsella jonkun pertti perusmiehen joka humalassa hairahti, kivitystä ihan silmiä räpäyttämättä?
Ja siis... voiko joku vaan ensin elää toisen kanssa ja sitten alkaa vihata niin paljon, että haluaa sen toisen kuolevan sen takia? :eek: Ihan oikeasti... Ettekö näe siinä mitään sairasta? Eikö pettäjälle riitä se parisuhteen menettäminen, tarviiko hänet tappaa? :eek:

Miltä tuntuisi ajatella, että "Pertti on nyt kuollut, koska hän loukkasi minua. Pertti ei enää ikinä juokse, naura, syö, laula, eikä sano mitään, perttiä ei enää ole"

Tuntuisko se muka oikealta? Murhaajia on tavallisten kotiäitien kuoren alla!

Huomenna Iranissa teloitetaan 22-vuotias Mohammadreza. Kun hän oli 14-vuotias niin pojan isä suostui siihen että pojasta tehdään syyllinen kolmen miehen tekemään tappoon. Isä sai rahaa kymmeniä tuhansia euroja kiitokseksi tästä ja nyt sitten huomenna tuo syytön poika kuolee.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulipuku:
Huomenna Iranissa teloitetaan 22-vuotias Mohammadreza. Kun hän oli 14-vuotias niin pojan isä suostui siihen että pojasta tehdään syyllinen kolmen miehen tekemään tappoon. Isä sai rahaa kymmeniä tuhansia euroja kiitokseksi tästä ja nyt sitten huomenna tuo syytön poika kuolee.
Ei rakkautta. noi ei osaa rakastaa.

Yhteistyössä