Iran aikoo kivittää kahden lapsen äidin hengiltä?!

• Viestiketjun aloittaja hello
  • Ensimmäinen viesti
hello
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Iran%20aikoo%20kivitt%C3%A4%C3%A4%20kahden%20lapsen%20%C3%A4idin%20hengilt%C3%A4/1135258378659

:/
Oisko jollakin linkkiä tuohon facebook yhteisöön?

-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Tarvinneeko tuolla aviorikostakaan todistaa millään muulla kuin että mies sanoo niin..
Eikös se mene jotakuinkin niin, että mies voi pyytää todistajiksi ketä tahansa kavereita / sukulaisia, vaikkeivät nämä olisi mitään nähneetkään. Ja näitä miehiä sitten uskotaan oikeuden edessä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
:( Enpä sano mitään, muuten kaikki loukkaantuu. ei nyt irtoo muunlaista.
sama täällä. parempi vaan pitää suu supussa nyt. on se jännä miten eräitä ei saa kritisoida mitenkään mutta kaikkia muita voi.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Tarvinneeko tuolla aviorikostakaan todistaa millään muulla kuin että mies sanoo niin..
Eikös se mene jotakuinkin niin, että mies voi pyytää todistajiksi ketä tahansa kavereita / sukulaisia, vaikkeivät nämä olisi mitään nähneetkään. Ja näitä miehiä sitten uskotaan oikeuden edessä.
Äijähän voi pyytää todistajiksi vaikka kaverinsa, joiden kanssa on joukolla raiskannut sitä naista.

riina
Mua ahdistaa kun mulla on iranilainen työkaveri ja hän aina puhuu miten on ihanaa maa Iran on jne. ja en tietenkään voi avata suutani ja sanoa mitään... On oikein uskonnollinen muslimi, saisin varmaan jotkut terroristit perääni jos sanoisin mitään että musta ei oo ihan ookoo että ihmisiä kivitetään...

-Jonttu-
Äijähän voi pyytää todistajiksi vaikka kaverinsa, joiden kanssa on joukolla raiskannut sitä naista.
Tuo on kyllä ihan hirveää :(

Ja olkoot ne lapset sitten minkä ikäisiä tahansa, niin äiti on aina äiti.

Milla
Alkuperäinen kirjoittaja pp:
tässä yritetään vedota ihmisiin tolla "äidillä". tulee mielikuva pikkulapsista.
Kenelle tulee, kenelle ei. Minä näin kyllä kuvassa (liityin yhteisöön naamakirjassa) että siinä on NAINEN. Puollatko sä tätä juttua jotenkin?

Voi luoja. Mä en ymmärrä miten jossain vielä harrastetaan tollasta, kidutetaan toisia hengiltä :(

Voin vaan yrittää kuvitella miltä aikuisista lapsista tuntuu kun äitiä ollaan teloittamassa noin julmalla tavalla.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja just just:
:( Enpä sano mitään, muuten kaikki loukkaantuu. ei nyt irtoo muunlaista.
Ihan hirvittää ajatella, että mitähän sanottavaa sinulla voisi olla.. Ei hyvä helevetti jos puollat kivitystä.
Ei ku päinvastoin, mutta en sano kun en osaa viisaasti.

Yhteistyössä