iPod Shuffle, kannattaako ostaa? (vai mieluummin vaan tavallinen mp3-soitin)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tavallinen! Itsellä palaa hermo sen iPodin oman latausohjelman kanssa. Seuraava soitin on ihan tavallinen, saa suoraan vedettyä biisit soittimelle, ei tartte sen ohjelman kanssa pelleillä....

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Tavallinen! Itsellä palaa hermo sen iPodin oman latausohjelman kanssa. Seuraava soitin on ihan tavallinen, saa suoraan vedettyä biisit soittimelle, ei tartte sen ohjelman kanssa pelleillä....

Saa iPodissakin. Ei sitä iTunesia ole pakko käyttää. :headwall:

Noista kahdesta ostaisin Shufflen. Itsellä myöskin Nano, johon olen ollut tosi tyytyväinen, ja jos likviditeetti sallii niin sinuna harkitsisin kyllä sitä.

Mullakin on iPod Nano. Käytän nykyään työmatkat siihen, että katselen uusimmat jaksot lempparisarjoistani iPodistani. Kunhan iTunesin logiikan oppii, ei sen käyttö ole vaikeaa.

Mä aikoinani harkitsin Shufflea ja muitakin Applen soittimia kun etsin MP3-soitinta. Valitsin lopulta paristokäyttöisen Zen Creativen, 1G, joka on toiminut moitteettomasti yli kolme vuotta - no, nyt piti teipata kun tiputin lattialle ja kuori meni halki.

Shuffle olisi maksanut silloin noin 100e eivätkä sen toiminnot olisi minulle millään riittäneet - sehän on tarkoitettu vain sellaiseen musiikin kuunteluun. Muissakaan Appleissa ei ollut esimerkiksi radiota, jonka olisin ehdottomasti halunnut. Lisäksi halusin sellaisen ettei tarvitse koneesta ladata jos on esimerkiksi pitkällä matkalla vaan voi käyttää tavallisia paristoja tai ladattavaa akkua.

Tuo minun soittimeni maksoi muistaakseni 50 tai 60 euroa. Oli erittäin hyvä päätös.

iPod Nano soittimeen olen ollut tyytyväinen :) Tekaisin siitä tän näköisen http://designskins.fi/fi/kappale/mp3-soittimet/apple/ipod-nano/illustrationen/heart/#panel-1

Yhteistyössä