D
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;27430207:En mä kyllä tätä nelostakaan vaihtaisi. On niin kätevää pitää asiakasrekkaria ja kalentereita yllä pilvipalvelun kautta. Puhumattakaan muista ominaisuuksista.
Enpä kehtaisi julkisesti kehua aivan ylivertaiseksi laitetta, jonka karttapalvelu on täysin p*****stä, paikat missä sattuu ja mitä sattuu. Vai oliko se uus iPad, missä nuo virheet oli... Saman firman ylihintaisia tuotteita kuitenkin...
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;27431475:Onkohan sulla vanhanaikaista tietoa, kun multa onnistuu tällä ikivanhallakin mallilla samasn aikaan spotifyn kuuntelu, hipstamaticin kuvan "kehitys" ja vaikka nettiselailu/taskulampun käyttö. Ja ihan -25'c pakkasella olen tällä aikaakin ottanut. Minuuttitolkulla. Ja toki käyttöönotossa tarvitsi iTunesia mutta sen jälkeen suurimman osan synkronoinneista voi hoitaa pilvitse. Eikä puhelutkaan ole katkenneet kun vaihdoin parempaan operaattoriin
Jumittava windows ja sekava windows-puhelin? Mitä höpinöitä?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;27432050:En tiedä windows puhelimista, mutta tässä suvussa on jo aivan riittävän monta läppäriä jotka eivät toimi kovinkaan ihanteellisesti. Ihan lähtien yksinkertaisista asioista kuten langattomien yhteyksien käyttö tai ihan vaan avaamiseen käytetty aika. Puhumattakaan ihanasta taipumuksesta päivittää ohjelmia silloin kun haluan tehdä töitä, jolloin odotan että kone tekee mitä haluaa. Sitten se kysyy kysymyksiä tyyliin: sallitko että hidheidj.exe tekee jotakin. No en todellakaan tiedä eikä kiinnosta, mutta jos jollakin on aikaa ja kiinnostusta siihen ja ihme oheisohjelmarykelmän poisteluun, sekä kovalevyn eheytyskamppailuun, puhumattakaan huonosti toimivasta sormenjälkitunnistimesta, niin antaa mennä vaan.
Mun edellinen nokialainen oli myös niin avuton tapaus että kaksi hirvitystä, nokia ja windows, yhdessä kuulostaa jo tosi pahalta. Ehkä he ovat onnistuneet tekemään jotakin käytettävääkin vaihteeksi, mutta en oikein jaksa uskoa.
Mulle riittää että kun avaan koneen, se aukeaa heti eikä 10minuutin päästä ja että saan synkattua tiedot. Eikä Photoshop kaada koko romua vaikka tekisin sillä mitä. Niinpä en ikipäivänä sotkeudu mihinkään missä lukee windows, elleivät he vähintään keksi pyörää uudestaan
En ole edelleenkän erityisen kiinnostunut tästä Windows-käyttöjärjestelmästä. iPhone tai Samsun Galaxy-tuotteet kiinnostavat enemmän. Zap: en ole iLammas, minä ainoastaan pidän Apllen tuotteista. Joku puhui E7- ei missään nimessä! Tutullani on ja sanoo sitä maailman huonoimmaksi puhelimeksi...