iphone ja facebook

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tärkeetä vai ei...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tärkeetä vai ei...

Vieras
Mulla on uudenkarhea iphone, latasin siihen facebook sovelluksen. Kaverit kun on sen ladannu niin niillä näkyy profiilissa että on ladannut sen sovelluksen, ja sen jälkeen kun puhelimella päivittävät niin näkyy että on tehnyt sen iphonella. Mulla ei tullut tota näkyviin ja aina kun päivitän niin tulee vaan että matkapuhelimella. Miksi näin? Oishan se kiva jos näkyis et on tehnyt sen iphonella, vaikka ei sillä juuri merkitystä ole mut kuitenkin :D

Mulla näkyy kanssa että päivitykset on tehty matkapuhelimella, ihan samalla tapaa kun näkyi edellisen puhelimenkin kanssa. Toisaalta, ei sillä minulle mitään väliä ole. Pääasia että toimii.

Alkuperäinen kirjoittaja tärkeetä vai ei...;25107018:
Mulla on uudenkarhea iphone, latasin siihen facebook sovelluksen. Kaverit kun on sen ladannu niin niillä näkyy profiilissa että on ladannut sen sovelluksen, ja sen jälkeen kun puhelimella päivittävät niin näkyy että on tehnyt sen iphonella. Mulla ei tullut tota näkyviin ja aina kun päivitän niin tulee vaan että matkapuhelimella. Miksi näin? Oishan se kiva jos näkyis et on tehnyt sen iphonella, vaikka ei sillä juuri merkitystä ole mut kuitenkin :D

Kuinka turhamainen pitää olla? Varsinkin kun iiluurin hype on jo ohi.