Miksi joitakin häiritsee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:/

Vieras
Mulla on iPhone, ja olen siihen tosi tyytyväinen. Kuitenkin monet kollegat ja fb-tutut katsovat aiheelliseksi yrittää käännyttää minua, eli lähettelevät sähköpostilla linkkejä artikkeleihin, joissa haukutaan k.o. puhelinta. Siis vaikka emme ole aiheesta keskustelleet enkä ole mitään siihen liittyvää kommentoinut, tietävät vain, että minulla on se. Kuulemma siitä ei saa tykätä, koska siitä puuttuu ne-ja-ne ominaisuudet. Mitä väliä, jos en k.o. ominaisuuksia kaipaa?

Enhän minäkään tee vastaavaa, en edes tiedä mikä malli kenelläkin on. Mulla tietysti näkyy automaattisesti silloin kun olen iPhonella päivittänyt statuksen että "by iPhone"

no onhan tohon selitys olemassa - jos on joku ILMIÖksi kohonnut jutska, niin kuin tuo nyt taas täällä kertaa on, niin kyllä siitä vaan sitä riemua riittää loputtomiin.

On ihmiskunta ihmeellinen, koska se tanssii täysin markkinahumun luojien ehdolla. Pakoon ei pääse, ainakaan helposti. Hypeä ja huumaa tehdään kaikesta.

Alkuperäinen kirjoittaja huumetta:
no onhan tohon selitys olemassa - jos on joku ILMIÖksi kohonnut jutska, niin kuin tuo nyt taas täällä kertaa on, niin kyllä siitä vaan sitä riemua riittää loputtomiin.

On ihmiskunta ihmeellinen, koska se tanssii täysin markkinahumun luojien ehdolla. Pakoon ei pääse, ainakaan helposti. Hypeä ja huumaa tehdään kaikesta.

Kuka nyt tanssii?

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Nii, mikä se on?

Applen kosketusnäytöllinen puhelin. Ainoa, jota on helppo ja kiva käyttää. Inhoan sitä, kun pitää olla insinööri vain käyttääkseen puhelinta, ja enne käyttöönottoa sitä pitää konfiguroida loputtomiin.

Alkuperäinen kirjoittaja huumetta:

WTF? :D

Ap:lle: ne ovat vaan kateellisia, tai muuten vaan haluavat piikitellä ilkeästi noista iPhonen 'epäkohdista'. Joka tapauksessa outoa, koska ei mulla ainakaan ole tapana haukkua toisten luureja, tai yleensäkään mitään (tietääkseni). :saint:

Sehän on makee laite. Taitaa olla vähän semmonen statusväline... Niinkuin jos sulla ois ferrari, niin samalla tavalla ladan omistajat puhuis sulle, mitä kaikkia tyyppivikoja ferrarissa on ja kuinka hyvä lada on talvella suomen oloissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Sehän on makee laite. Taitaa olla vähän semmonen statusväline... Niinkuin jos sulla ois ferrari, niin samalla tavalla ladan omistajat puhuis sulle, mitä kaikkia tyyppivikoja ferrarissa on ja kuinka hyvä lada on talvella suomen oloissa.

Onhan niitä muitakin kalliimpia puhelimia, että sikäli en oikein ymmärrä. Kun näillä haukkujilla on tyypillisesti itsellään käsittääkseni jotuin Nokian viimeisintä huutoa olevia puhelimia. Niitä na ainakin mainostavat.

Varmaan se ärsyttää myös, kun en innostu niistä niitten luureista enkä tajua, mihin minun pitäisi niitä ominaisuuksia tarvita.

Alkuperäinen kirjoittaja :/:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Onhan niitä muitakin kalliimpia puhelimia, että sikäli en oikein ymmärrä. Kun näillä haukkujilla on tyypillisesti itsellään käsittääkseni jotuin Nokian viimeisintä huutoa olevia puhelimia. Niitä na ainakin mainostavat.

Varmaan se ärsyttää myös, kun en innostu niistä niitten luureista enkä tajua, mihin minun pitäisi niitä ominaisuuksia tarvita.

Kyl se applen vaan on makeempi, ei voi mitään.

Yhteistyössä