iPhone 5, yhteystietojen siirto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *järki lähtee*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

*järki lähtee*

Vieras
Siis ei voi olla näin vaikeeta, auttakaa nyt tyhmää... Työpuhelin vaihtui ja nyt pitäisi saada tiedot siirrettyä välillä Nokia E7 --> iPhone 5. Saan kyllä yhteystiedot Nokiasta koneelle (pc, Windows 7) mutta milläs ihmeellä ne saa tästä eteenpäin? Siirrettynä nyt siis Windows Contacts-sovellukseen. iTunes ja iCloud on kyllä asennettuna koneelle ja ne päivittelee tietoja keskenään oikeen kivasti, mut mistä hiton välistä mä tuuppaan noi yhteystiedot sinne sisään? o_O Ohjeita olen kaivanut netistä esiin jo useamman, mutta ei vaan onnistu. En mä mielestäni näin tumpelo ole... :D

Sano pomolles että pidät eeseiskan. On tää niin paljon parempi. Kunnon näppis, toimii pakkasessa. Moniajot ja flashit toimii. Officetiedostot toimii vakiona jne.

Tolla ohjeella lähdin liikkeelle, mutta tökkää kohdassa 7: Mene Tiedot -välilehdelle ja paina ruksi kohtaan Synkronoi yhteystiedot. Tämän jälkeen valitse listalta Windows Address Book ja paina oikeasta alareunasta Käytä

Välilehdellä ei ole mahdollisuutta ruksata yhtään mitään tuollaista. Ihan samanlaisen ohjeen löysin muuten myös tälle uudemmalle mallille, mutta eipä siitä tullut hullua hurskaammaksi.

Näppis tossa Nokiassa on ollut muuten ihan ehdoton, sitä jään kaipaamaan! Mutta muuten en oo oikeen tykänny puhelimesta. Katkoo puheluita ja pakkasessa mulla hyytyy kyllä heti. Ja liukumenismi alkoi reistaamaan jo reilun puolen vuoden käytön jälkeen. Ehkä mulla on ollu joku sunnuntaikappale...

Hiljattain on iTunesin käyttöliittymää muutettu vähemmän sekavaksi. Ehkä ohjetta ei ole päivitetty vastaamaan uusittua iTunesia. Kysypä Hopeisesta Omenasta. Sen foorumin Apple-gurut tietävät KAIKEN!

Kiitos, näin tein! Katsotaan, josko sitä kautta lähtisi ratkeamaan. Muuten pitää vissiin marssia liikkeeseen ja pyytää näppärämpiä näyttämään, miten homma hoituu. :)

Hah, onnistuinpas! Vastahan mä neljä tuntia tahkoin tän kanssa. :D Eli puhelimesta pitää laittaa iCloud pois päältä (riittää että on yhteystietojen osalta off-tilassa), niin sitten iTunesiin ilmestyy myös tuo mahdollisuus synkronoida tietokoneen kanssa. Jännä, ettei tätä mainita missään!

• Tykkää
Reactions: rockstone

Yhteistyössä