iPad vai joku muu vaimolle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mieskysyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="jasso";26880750]entäs sellanen tv jossa on se 3D toiminto,muuttaa automaattisesti leffan kun leffan 3D:ksi.Siinä on myös langaton netti Heitän vaan vähän ideoita ilmaan toiv,. kukaan ei vesä nyt herneitä tästäkin ![/QUOTE]

3D tv on ihan turha! tuolla sellainen seisoo olohuoneessa ja 3D:tä on katseltu kokonaiset 3 kertaa....

[QUOTE="jasso";26880955]no riippuu siitä harrastaako elokuvien katselua.Meillä ois kyllä ahkerassa käytössä.Ja kyllä varmaan telkkaria kumminkin katsotte,liekkö täysin turha..[/QUOTE]

kyllä elokuvani katselen mielummin 2 metrin päästä normaalina kuin 3D puolen metrin päästä koska muuten tv:ssä ei ole mitään järkeä! tv on 55 tuumainen eli ei mikään postimerkki. Sitä paitsi laseista tulee äkkiä pääkipeäksi! Ei meillä lapsetkaan halua katsoa 3D leffoja.

kyllä elokuvani katselen mielummin 2 metrin päästä normaalina kuin 3D puolen metrin päästä koska muuten tv:ssä ei ole mitään järkeä! tv on 55 tuumainen eli ei mikään postimerkki. Sitä paitsi laseista tulee äkkiä pääkipeäksi! Ei meillä lapsetkaan halua katsoa 3D leffoja.

3D on floppi. Taas kerran. En tunne juuri ketään joka viittis 3D säännöllisesti katsoa. Mun ukko halus ostaa 3d-telkun viime kesänä, mutta sanoin että ootellaan ny hetki. Eipä oo enää siitä mölissyt kun on pari kertaa ollu kavereiden luona kattomassa.

Ei vittu lasit päässä ja muutenkin... naurettavaa lapsellista pelleilyä. Mutta saatiinpa taas myytyä helkkaristi telkkuja.

• Tykkää
Reactions: InLove_
Onko puolisosi merkkitietoinen? Mä sain mieheltäni Ipadin joululahjaksi ja olin ja olen vieläkin, huipputyytyväinen. Olisin ollut pettynyt, jos se olis ollut Samsungin tabloid, vaikka oon kuullu siitä pelkkää hyvää.