Introvertin leiriyö

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen 45v mies.Eronnut,yhden tytön isä.Nuoruuden hulinat on takanani ja palan halusta olla yksikseni luonnossa.

Eräänä kesäaamuna otin taas rinkkani ja suuntasin metsälammelle,pikemminkin järveksi sitä voisi sanoa.
Paikkaa on rauhaisia,siellä ei ole juuri muita näkynyt.

Juon iltakahvia kivellä istuskellen uikkareissa, uinnin jälkeen.ja katselen järven tyyntä pintaa.Tyyni pinta rikkoontuu kummiskin pariin molskahduksen.Joku nakkaa leipiä kivellä.

Käännyn katsomaan oikealle ja näen mäntyjen ja pajujen takaa kaksi tyttöä hieman kauempana.
Rauha on rikottu,mutta täytyy kestää ja tuskin nuo kauoa täällä ovat sillä heillä on selvästi muita suunnitelmia.Varmaan tansseihin menossa kun mekot päällä.

He katselevat vedenpintaa ja kyykistyvät kosketteleen vedenpintaa.Ilmiselvästi he eivät tiedä minun näkevän koska,jos ottaisin kiikarit näkisin hyvin heidän kriittisiin paikkoihin.Mutten tahdo pilata turhalla villiintymisellä iltaani.

Kuulen loiskahduksen ja sen perään naurua.
"Hei,kato nyt.Onneks ei mekko kastunu,mut sukkikset kyllä" kuulen naurunsekaista puhetta kun toinen nainen ilmeisesti horjahtaa veteen.
Minua itseäkin hieman hymyilyttää ja noh...sukkikset naisella,vaikkakin märät niin ehkä olisi nätti näky.
Katselen kuksassa lilluvaa kahvia ja mieleeni tulee nuoruusvuodet,aika villit.Sääriä,niistä pidin..tai pidän..
Huokaisen syvään ja nakkaan kuksani loppu sisällön järveen..
Se loiskahtaa,käännyn tyttöjen suuntiin ja hekin katsovat suuntaani..He ilmiselvästi huomaavat minut ja hetken rupattelevat keskenään.

Sitten he lähtevät käveleen pois.Jään istuskeleen kivelle vielä ja muisteleen,kunnes kuulen takaani rapinaa,askelia.
Käännyn katsomaan.Nehän on ne kaksi tyttöä,eikun..nämä on kyllä naisia.
"Hei,me etitään yhtä vanhaa tanssipaikkaa täältä läheltä " Vaalea hiuksinen nainen sanoo ja havahdun heti tunnistaen hänet..Emilia,yksi nuoruuden ihastukseni..niiltä villeiltä vuosilta.

Hän katsoo mua ja naurahtaa"Jake,en ois uskonut että sä täällä,siis me oltiin ajelemassa täällä sen yhden vanhan tanssipaikan perässä ku ei ollut muuta tekemistä" Emilia sanoo innostuneena tunnistaen minut.
"No perhana Emmu..no ei ois kyllä heti uskonut.Se järvi on tuolla eteläpuolella,se pitkula jos muistat" sanon naurahtaen.
Katselen heitä,kuin silloin parikymmentävuotta takaperin..katsoa saa muttei koskea,vai miten se meni.
"oot käyny uimassa, näemmäoli kyllä lämmin vesi.Horjahdin itekki tuonne ja sukkikset kastu" Emilia sanoo kohteliaalla äänellä ja katsoo sääriään,hypistellen mekkonsa helmaa.Samalla toinen nainen katsahtaa mua ja järveä.

Tunnen itseni hieman kiusaantuneeksi,hmm tai olisiko se kiihotusta.Olen yrittänyt tarkoituksella vältellä näitä tilanteita.Ja pyyhkiä kaikki ns likaiset mielikuvat päästäni.

"Voitas juoda kahvit"Emmu sanoo toisen naisen toppuuttaessa ja supattaessa jotain.
"no tuu hakeen sitte täältä"Emmu sanoo hänelle ja hänen kaveri lähtee käveleen autolle.
Emmu tulee viereeni istahtaen kivelle.
"Sillä on treffit" hän sanoo nojaten taakseppäin.
"Tosi nätti ilta,siis ei tuulenvirettäkään,ja tuo vesi kiiltelee nätisti ilta auringossa"
Vastailen myöntävästi..vaikkakin silmäni hakeutuu hänen kimalteleviin nylonsääriin,ne rahisee hieman...noh seksikkäästi hangatessaan toisiinsa.

EI hemmetti,kyl tässä heräilee jokin muukin eikä se ole tuon kahvin vuoksi..ajattelen ja katson etumustani.Hieman paisunut muttei mikään juhlakunto..menkööt.
"oisko sulla kahvia"Emmu sanoo katsoen silmiin.
"Onhan sitä" sanon ja laskeudun kiveltä,kyykistyn trangialle ja lasken vettä pullosta kahvipannuun..Samalla vilkuilen Emmua,näen hänen mekkonsa alle,sisäreisiin..
Tunnen sellaisen kuohahduksen,noh sanotaan suoraan että kiihotun perhanasti..Mutta ei tätä nyt sovi alkaa näyttään,juodaan kahvit ja pääsen sitten telttaan yksin,eiköhän se Emmuki soittele jo kohta kaverisa hakeen ajattelen.

Nousen nopeaa kivelle takaisin ja juttelemme niitänäitä,mitä vuosien varrella tapahtunut,jälkikasvua,työpaikkojenvaihtumisia jnejne...Omasta haluamastani rauhasta en mainitse hänelle mitään.
Jotenkin en välttele etumukseni kohoumaa,ehkäpä Emmu aattelee ilman tekevän eloa siihen tms.

Havahdumme höyryyn joka nousee kahvipannusta-
"Kah,vesi kiehuu.Mä lisään rouheet sekaan" sanon ja kiepsautan itseni jälleen alas.
"Yks,kaks,kolme ja neljä..nyt annetaan kiehahtaa ja sit vetäytyä"Sanon katsellen pannua ja pidän sitä trangian päällä..odotan kunnes se kiehahtaa..
"No...niiin..nyt..antaa sen levätä" sanon ja nostan pannun hiekalle.
"kohta saadaan kahv.." saan sanottua kun olen nousemassa ylös Emmun viereen.

Emmu on kääntynyt istuun minuunpäin ja katsoo mua hymyillen,hänen haaransa on hivenen auki.
"Sää taisit tykällä katella näitä"Emmu sanoo jotenkin lutusella äänellä ojennellen varpaitaan,nylonvarpaitaan.
Katson Emmua silmiin hieman ehkä naurahtaen ja nousen ylös.
"AIna sää sillon ennenki bileisä kattelit,muka herrasmies" hän jatkaa samalla äänenpaineella.
Tajuan että seison Emmun eessä,tai siis seisomme.

Emmu katsahtaa järvelle ja koukistaa sitten jalkojaan,antee mekon helman laskeutua lanteelle.Hän ojentaa jalkansa alavatsalleni ja laskee ne uikkareilleni.Hänen varpaansa painautuu uikkareideni kuminauhojen alle.
"Ainaku sukkiksista puhuttii nii Jakella huomio heräs heti" Emmu sanoo
"Eihä sitä voinu olla huomaamatta muttaku sää et sitte koskaa puhunu mittään..Sellanen jäyhä,oisit voinu saaha vaikka mitä"Emmu jatkaa

Yhtäkkiä Emmu painaa varpaillaan shortsini alas ja kaluni sojahtaa pystyyn.
Katson hänen nylonvarpaitaan,kun ne ohjautuvat kalulleni.Jalkapohjat ja varpaat silittelevät penistäni.
"Kato mää oisin tykänny..ku oisit sanonut"Emmu sanoo ja alkaa runkata jalkapohjillani mua
Oon ihan sanaton ja pirun kiihottunut alan sanoa Emmulle jotain nostaen katseen,mutta hän katselee mua ja huomaan hänen sormensa olevan sukkiksiensa alla..hyväilemässä.
"ei hitto" saan vaan sanottua
"No niimpäh"Emmuki tuhahtaa,kiihottuneena.
Mun on pakko laskeutua alas Emmun haaroihin,alan tuoksutteleen ja maisteleen häntä ohuiden sukkisten alta.
Emmu painaa päätäni haaroihin ja huohatelee,tunnen samalla kuinka hän runkkaa varpaillaan mua kunnolla.
"Tuo just,sää haluat antaa" Emmu huokaisee"kyllä sillo sullekki voi tehä..hyvää" hän jatkaa ääni väristen.

Yhtäkkiä Emmu painaa reitensä yhteen krampin omaavasti,pääni välissä..Samalla puristaen penistäni lujaa..alan itsekkin vavahdella ja tunnen kuinka laukean..murjahdellen..
Saano nostettua päätäni.Katson Emmua joka suu auki,hiukset sekaisin katsoo mua,hengittäen kuin cooperin jälkeen.
Katsomme mua,penistäni,kiveä..sukkiksia..kivessä valuu pitkä sperma,niin myös varpaissa..Repeämme nauraan hengästyneenä.
Kohta telttani takaa kuuluu iloinen naisen ääni...
"noooooo tulikos ne kahvit juotua..Ne auton avaimet on Emmu sun laukussa" Emmun kaveri sanoo
 

Yhteistyössä