intohimon herääminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Julia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Julia

Vieras
Mitä mieltä olet jos kumppanisi kirjoittelisi täällä ??? Mieheni on lukenut fantasioitani, mutta kritiikkiä en ole vielä saanut, että onko tekstini täyttä sontaa ? Mies on sitten lukenut salaiset fantasiani ja se on tuottanut vauhtia vuoteeseemme. Jos mieheni kirjoittelisi täällä, pettyisin itseeni, koska olen yrittänyt täyttää mieheni toiveet sängyssä... Julia on omistushaluinen, eikä anna hyvän kiertää (epäitsekäs akka vai mitä ?)

Milloin tajusit että ruoho ei ole vihreämpää aidan toisella puolella ? Oletko monen vuoden jälkeen herännyt horroksesta ja huomannut, että vierelläsi on intohimoinen ihminen ?
Hyvää huomenta päivänsäteet !!!
t. Seko Julia

Ihmettelen et miten ehdit muuta tekeen kun oot jatkuvasti elleis..mut asiaas..fantasiat on hyviä jos niitä viel pystyy jakaan ja varsinkin toteuttaan kumppaninsa kans..ja mitä tohon omistushaluisuuteen tulee niin eiköhän se ole terveellistä tiettyyn rajaan asti..

Huomenta Jeppe !!! En ole täällä kokoajan, vaan kärsin unettomuudesta, joten minä olen naputtelemassa yöllä ja aamulla täällä, että Rakkauden Jumalani saisi nukkua rauhassa. Kunhan saadaan Seko Julialle uudet lääkkeet, niin enköhän minäkin saa öisin nukuttua.

Kun vieraat miehet katsovat naistasi ihaillen, niin saako se aikaan sen että seksuaalinen mielenkiinto kohoaa tuttua ja turvallista kumppaniasi kohtaan ???

Ihaninta on kun mies pitää seksikkäänä vaikka unisena tallustelisin kotona villasukat jalassa. Miehellä on varmasti näössä vikaa, mutta minähän siitä hyödyn, kun hän näkee minut kauniina, vaikka olisin saunapuhdas ilman meikin meikkiä. Minä saan olla vaan ja mies käy (hellästi ) käsiksi säännöllisin väliajoin.

Mikä vaimossasi on parasta ???

Arvaa olenko nyt sekaisin, kun kävin katsomassa ""painajaisen"" ja menin sekaisin kahvinkeitossa, saa nähdä mitä kissankusta saa juoda, kun rouva hiiparoi asunnossa kaikki yöt. Toivottavasti osaan mennä oikeaan osoitteeseen töihin, vaikka toinen silmä tuijottaa vasemmalle ja toinen oikealle... Unettomuus on perseestä ja sekoittaa Seko Julian päätä vielä enemmän.

Jos kumppanissaan pystyy herättämään seksuaalisuuden tulen,se toimii myös peilinä. eli silloin puolisosi pyrkii herättämään,ruokkimaan sinun seksuaalisuuttasi. riippumatta siitä,onko suhde uusi vai vanha. pidempikin liitto saa uutta tulta,jos he rakastuvat,heräävät seksuaalisesti joka päivä,tai ainakin pienin väliajoin. hali kaikille yövalvojille,minullakin kotona yksi,eikä se todellakaan ole mitään herkkua!

En haista tai toisaalta jos tulet tänne niin laita mut haistaan ja maistaan:)sidot kädet ja jalat istut kasvoilleni ja pakotat tekemään niin:))sidonkin nilkkani nyt itse ja käteni.Menen kontalleni lattialle,lasken persettäni kohti talouspaperirullan puista pidikettä jonka olen rasvannut oliiviöljyllä.Otan sen sentti sentiltä sisääni,tuntuu kuin halkeaisin,tunne jonka myös tiedät:)runkkaan itseäni kömpelösti sidoituilla käsilläni ajatellen samalla sinua ja miltä näytät kun hierot itseäsi ja nuoletat minua!Tunnen samaan aikaan räjähtäväni sekä halkeavani,kunnes laukean kuvitellen et tulisin vatsallesi ja hieroisit mällit itseesi:)huokailen haaveissani:)

Yhteistyössä