H
häpäreistä
Vieras
kasvaako teillä uloimmissa häpyhuulissa karvoja .Siinä päällä ei limakalvoilla.Ja millä poistatte ne?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:voi iesus mikä kysymyseiköhän siellä kaikilla kasva karvat. näin ainaki oon käsittäny. pitäsköhän tehä vielä varmuuden vuoksi pikanen kaverigalluppi
![]()
Ihan turhaan mielestäni naurat asialliselle kysymykselle! Minulla kun siellä ei karvoja kasva eikä ole koskaan kasvanut (kyse käsittääkseni nimenomaan häpyhuulista).Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:voi iesus mikä kysymyseiköhän siellä kaikilla kasva karvat. näin ainaki oon käsittäny. pitäsköhän tehä vielä varmuuden vuoksi pikanen kaverigalluppi
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:Ihan turhaan mielestäni naurat asialliselle kysymykselle! Minulla kun siellä ei karvoja kasva eikä ole koskaan kasvanut (kyse käsittääkseni nimenomaan häpyhuulista).Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:voi iesus mikä kysymyseiköhän siellä kaikilla kasva karvat. näin ainaki oon käsittäny. pitäsköhän tehä vielä varmuuden vuoksi pikanen kaverigalluppi
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja dolly:pinsetit,oi pinsetit![]()
aiaiaiaiaiiaiaiaiiaiaiiaiaiiaiaiiaiaiaiaiiaii!!!! :$
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Tänään riuhtaisin karvat veks Veetin kuumavahalla, suosittelen
Alkuperäinen kirjoittaja kamalaa tämäkin:höyläsin karvat sieltä ja nyt on kuin joku pullasuti siellä.Minullakun on tuuhea karvotus ja paksulaatuista.