Intiimiasiaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häpäreistä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
voi iesus mikä kysymys :laugh: eiköhän siellä kaikilla kasva karvat. näin ainaki oon käsittäny. pitäsköhän tehä vielä varmuuden vuoksi pikanen kaverigalluppi :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
voi iesus mikä kysymys :laugh: eiköhän siellä kaikilla kasva karvat. näin ainaki oon käsittäny. pitäsköhän tehä vielä varmuuden vuoksi pikanen kaverigalluppi :whistle:

NAURA SINÄ VAAN!mISTÄS TÄMMÖSIÄ KAIKKIA TIETÄÄ KUN EN OLE MUITTEN AKKOJEN JALKOVÄLIIN KATTONU SEN TARKEMMIN!

Ihan turhaan mielestäni naurat asialliselle kysymykselle! Minulla kun siellä ei karvoja kasva eikä ole koskaan kasvanut (kyse käsittääkseni nimenomaan häpyhuulista).

Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:
Ihan turhaan mielestäni naurat asialliselle kysymykselle! Minulla kun siellä ei karvoja kasva eikä ole koskaan kasvanut (kyse käsittääkseni nimenomaan häpyhuulista).

Niin oli kyse ulommista häpyhuulista ja kyllä siellä yleensä karvat kasvaa..

Yhteistyössä