Intialainen päähieronta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokemuksia kaipaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kokemuksia kaipaan

Vieras
mieli tekisi, koskaan en ole ollut.
Onko hintansa arvoinen?

Mitä eroa oljyllä vai ilman?

Onko hieronta tapahtnut makuultaan vai istualtaan?

hinta? ja kuinka usein kannattaa käydä, jos kukkaro kestää?

Olen ollut muutaman kerran ja on ehdottomasti hintansa arvoinen! Aivan taivaallista... :) Öljyn kanssa mulla ei ole koskaan sitä tehty, enkä ooe edes tiennyt, että niin tehtäisiin? Eikös siitä mene hiuksen kamalaksi? Eli siis ilman öljyä.
Hieronta on aina tehty istualtaan, eri paikoissa vähän eri tyylillä. Yhdessä paikassa laitettiin pehmeä tyyny jalkojen alle ja lämmin viltti päälle, se oli aika ihanaa. Joka kerralla huone on ollut hämärä ja taustalla soinut joko rauhoittava musiikki tai sitten luonnon ääniä (veden solinaa, linnun laulua...)
Hinta on vaihdellut paikasta riippuen 25-25 euron välillä ja sillä saa n. 30-40min. hieronnan.
Käydä voi niin usein kun huvittaa. (Oi, täytyykin pitkästä aikaa varata aika itsellekin...)

On ehdottomasti hintansa arvoinen, jos tekijä on hyvä. Multa on hierottu pään lisäksi käsivarret, rintalihakset ja selkä housunkaulukseen asti. Ilman öljyä hierotaan, housut ja T-paita päällä tuolissa istuen. Selkää hieroessa kumarrutaan eteen. Kannattaa käydä alkuun muutama kerta viikon välein ja pitää sitten tauko. Pari kolme viikkoa on sopiva väli. Itse olen maksanut 32€ ja hoito on kestänyt tunnin. Aineenvaihdunta on vilkastunut ja sen myötä turvotus vähentynyt. Jumit ovat auenneet hyvin eli tehokasta lihashuoltoakin se on. Hemmottelunakin toimii, jos lihakset eivät ole jumissa.

[QUOTE="vieras";26164393]Ehdottomasti hintansa arvoinen, otan hieronnan lisäksi korvakynttilän jos vain on mahdollista. Aivan fantastinen hieronta, en juuri muissa käykään.[/QUOTE]

kiitos vastauksista, lisääkin kaivataan, taidan varata siis ajan puoleksi tunniksi, enenpään ei kukkaro kestä.

mikä on korvakynttilä?

On ehdottomasti hintansa arvoinen, jos tekijä on hyvä. Multa on hierottu pään lisäksi käsivarret, rintalihakset ja selkä housunkaulukseen asti. Ilman öljyä hierotaan, housut ja T-paita päällä tuolissa istuen. Selkää hieroessa kumarrutaan eteen. Kannattaa käydä alkuun muutama kerta viikon välein ja pitää sitten tauko. Pari kolme viikkoa on sopiva väli. Itse olen maksanut 32€ ja hoito on kestänyt tunnin. Aineenvaihdunta on vilkastunut ja sen myötä turvotus vähentynyt. Jumit ovat auenneet hyvin eli tehokasta lihashuoltoakin se on. Hemmottelunakin toimii, jos lihakset eivät ole jumissa.

oletko ollut makaavassa asennossa koskaan?

Yhteistyössä