Intiaanisokeria vauvalle ja mahavaivat katosi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Intiaanisokeri-täysruokosokerista saa hyvää juomaa jo ihan sellaisenaan veteen sekoitettuna. Se sekoittuu hyvin sekä kylmään että kuumaan veteen. Maun voimakkuuden voi itse säädellä mieleisekseen. Mitä enemmän laittaa täysruokosokeria, sitä vahvemmin aromi maistuu. Makeutta ei tule kidesokerin tavoin lisää. Parhaiten oppii kokeilemalla.

http://www.vitaravinne.com/epages/vitaravinne.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/vitaravinne/Products/909x/SubProducts/9090

Ja meidän vauva on 3kk

hei kertokaa enemmän! oikeesti kiinnostaa... meillä 2kk tyttönen, itkuinen... hirmuisen kipeä masu; ei sentään koliikkia niinkuin oli esikolla.

onko kaikilla kokeilleilla toiminu?

Alkuperäinen kirjoittaja v:
hei kertokaa enemmän! oikeesti kiinnostaa... meillä 2kk tyttönen, itkuinen... hirmuisen kipeä masu; ei sentään koliikkia niinkuin oli esikolla.

onko kaikilla kokeilleilla toiminu?

Mä olen jo vuosia käyttänyt Intianisokeria ruuanlaitossa, esikko juonu janojuomana ja sitten hokasin kun kuopus syhtyi sektiolla ja oli saanut antibioottia mun kautta niin maha oli laitokselta asti sekasin.
Kotiin päästyä tuli ripulit aina kun kakkas, huusi.
Korvike sopi hyvin mutta ohessa kokeilin Inkkaria ja auttoi.
Ripuli loppui ja itkut , ja nyt annan säännöllisesti korvikkeen ohella Inkkaria.

Alkuperäinen kirjoittaja - - :
Kyllä mulle on ainakin vuonna 2007 "epävirallisesti" synnärillä neuvottu ihan vastasyntyneelle antamaan sokerivettä itkuisuuteen.

Lasten teho-osastollakin Tyksissä annettiin sokerivettä "kipulääkkeeksi" esim. verikokeita ottaessa meidän keskoselle.

Meillä mies juo intiaanisokrusta tehtyä juomaa urheilujuoman tilalla ennen suoritusta ja sen jälkeen. Lapset myös ovat sitten ottaneet sitä. On tosiaan paljon hyviä vaikutuksia ja mm. juuri tuo kariesjuttu. Kannattaa googlettaa.

mistä siis olette hakeneet? kun jos ei luontaistutotekaupatkaan myy?

ja onko tuo suhde 2tl 2dl siis että 2tl sokeria maidon joukkoon vai veden? Esim 2kk ikäsellä?

meidän kylillä ainakin kaksi luomukauppaa myy tota. varmaan postimyyntinäkin sais jostain?

mistä siis olette hakeneet? kun jos ei luontaistutotekaupatkaan myy?

ja onko tuo suhde 2tl 2dl siis että 2tl sokeria maidon joukkoon vai veden? Esim 2kk ikäsellä?

stockmann ja cittari, ainakin Turussa, mutta kyllä kaupat ottaa sen myyntiin kun muutaman kerran pyytää

Yhteistyössä