Noni. Tänään tuli vastaan et nainen joutui todisteleen et on 6ft tall eiks se oo jotain 180cm? Noh sit se vastas et toisinkuin miehet minä en valehtele pituuttani. Harrastaako tätä miehet et huijaa pituutensa? Et mitä hyötyä on valhdella pituutensa kun se asia tulee kuitenkin selville. Mä en oo kyl kuullut live elämässä et pituudella olisi huijattu tai kukaan niin ainakaan sanonut. Mut sit toisaalta tää maailma on muuttunut ai maailmaksi liikaa ja instassa moni on siloitellut koko kroppansa ei oo muka muhkuran muhkuu missään tai ryppyjä ei näy. Mä ainakin huomannut et ne jotka instassa on ilman meikkeijä näyttää yleensä paremmille kuin raskaissa meikeissä tai kaikki siloittelu kropasta. Mut tänään kävi hassusti tuntien selailun jälkeen tuli yks vastaan jonka kohalla koin pienen rakkauden tunteen. Siis sellanen lämminhenkinen ehkä sisko. Kuulin sen sanan hetikun törmäsin siihen naiseen. Se oli ilmanmeikkiä siinä kuvassa ja voihan se nainen olla joku muukuin sisko. Tulkintoja tulee ja menee nih virheitä sattuu mut koin rakkauden läikähdyksen tarkoittakoon se nyt mitä tahansa. Mut siis viellä tohon instabeibejen maailmaan. Kylhän se olis rohkeeta jos oltais ilmanmeikkiä ja näkis tälläiset on muhkurat ja rypyt. Luonnolliseksi vaan se yleensä näyttääkin freeshimältä. Ite en ainakaan niin välitä ai kuvista vaan aidoista. Ainiin mä en oo miettinyt esim pituuksia et voisinko olla sen ja sen kokoisen kanssa tai jos nainen olisi jopa pidempi kuin minä. Onko joillekkin miehille pidempi nainen ongelma? Ja mitkä ne ongelmat on?