Inssin jälkeinen kipu?

Minulle tehtiin tänään ensimmäinen inssi. Käytin lääkkeenä ensin 5 pvää klomeja ja sit pari päivää sitten pistettiin se "irrotuspiikki". Tänään tehtiin inssi, kolmen tunnin kuluttua operaatiosta minulle alkoi aikas kovat alavatsakivut. Kävelykin on sellaista kuin loppuraskaudessa - etukenossa köpöttelyä. Läksin töistäkin aikaisemmin pois ja matkalla soitin päivystykseen, että mistä tämä johtuu. Tällaisesta ei ole ollut ollenkaan etukäteen puhetta tai varoiteltu - mistä tämä voisi johtua? On enemmänkin painotettu hoidon "kivuttomuutta". Arvelivat päivystyksessä, että hoito ei onnistunut vaan kohtu alkoi supistelemaan ja työntää "aineen" pois.

Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Kiitos kovasti jo etukäteen neuvoista! :)
 
Mulla ekassa inssissä piti käyttää apuna kuulapihtejä kun ei meinanneet saada inssi katetria menee kohdunsuulta läpi, kun on taaksepäin kallistunut ja mutkakin matkalla. Mulla tuli todella kovat alamaha kivut inssin jälkeen,jouduin syömään banadolia 1g useamman kerran. Ilmeisesti toi pestyjen siittiöiden ruiskutus jotenkin ärsytti kohtua ja noi kuulapihdit, sekä irrotuspiikki..kaikki noi yhdessä sai aikaan tosi kovat vatsa krampit joista kärsin useemman päivän.

Maha kivut hävisivat piinapäivien myötä. Plussaa tosin ei tullut.
 
Mulla tuo kipu kesti onnekseni vain sen yhden illan. Pelkään vain pahoin, että en saa plussaa tuon kivun jälkeen.
En syönyt kipulääkettä, mutta rauhoitin seuraavankin päivän, ettei kipu tule uudelleen. :)
 

Yhteistyössä