inssi

Ajattelin täältä kysäistä yhtä kysymystä jos jollain olisi tietoa. Jos inssi tehdään kierron 16.päivä ja lääkäri sanoo, että 27.2. voi tehdä raskaustestin. Jos ei hoito onnistunut eikä ole raskaana niin alkaako ne voiko ne menkat alkaa aikaisemmin kuin 27.2. vai onko hoidossa aina tarkkaa se, että menkat joko alkaa tai ei ala 27.2. joka on 14 päivää inssin jälkeen.
 

Kiitos vastauksista ja nyt sain tarvittavan tiedon, jota olen jo muutaman päivän miettinyt. Tsemppiä Gerbera sinulle, että toinen inssi tuo toivotun tuloksen. Meillä esikoinen sai alkunsa 2002 vuonna toisesta inssistä ja nyt yritetään toista lasta ja ensimmäinen inssi tehty.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.02.2005 klo 15:07 Gerbera kirjoitti:
Menkat alkaa sinun normaalin kierron mukaan.

Mulla kierto on ollut 28-32 ja ekan inssin jälkeen menkat alkoi kp 28.
Nyt tänään oli toinen inssi ja nyt vaan piinistellään.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.02.2005 klo 15:10 Ella kirjoitti:
Kiitos vastauksista ja nyt sain tarvittavan tiedon, jota olen jo muutaman päivän miettinyt. Tsemppiä Gerbera sinulle, että toinen inssi tuo toivotun tuloksen. Meillä esikoinen sai alkunsa 2002 vuonna toisesta inssistä ja nyt yritetään toista lasta ja ensimmäinen inssi tehty.
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.02.2005 klo 15:07 Gerbera kirjoitti:
Menkat alkaa sinun normaalin kierron mukaan.

Mulla kierto on ollut 28-32 ja ekan inssin jälkeen menkat alkoi kp 28.
Nyt tänään oli toinen inssi ja nyt vaan piinistellään.

Kiitos! Meilllä esikoinen saatiin alulle tosi helposti, mut toinen raskaus ei ala nyt sitten millään :\|
Toivottavasti teillä onnaa jo tuossa ekassa inssissä!
 

Yhteistyössä