Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jahas, booty saalistaa itselleen perskärpäsiä xDMun super-blogi löytyy kun klikkaa osoitetta http://villananna.blogspot.fi
Vai onko booty ollenkaan? Yleensä laittaa omalla profiilillaan.Jahas, booty saalistaa itselleen perskärpäsiä xD
Aina ei jaksa kirjautuaVai onko booty ollenkaan? Yleensä laittaa omalla profiilillaan.
Ymmärrän ettei aina jaksa tai halua kenenkään tietävän kuka on mutta tuo on liian läpinäkyvää.Aina ei jaksa kirjautua![]()
Eihän se nyt ole mikään uutinen, että aika moni rekkautunut kirjoittelee silloin tällöin kirjautumatta sisään syystä, että joskus ei jaksa/voi kirjautua tai sitten ei halua joitain juttuja omalla nimellä kirjoittaa.
Totta, Booty _on_ läpinäkyvä.Ymmärrän ettei aina jaksa tai halua kenenkään tietävän kuka on mutta tuo on liian läpinäkyvää.
Ahaa, nyt sä luulet että se olin minä, joka bootyn blogia mainosti. No en ollut minä, mutta tottahan se on, että saattoi olla booty tai sitten joku ihan muu.Tai sinä.