Inseminaatioko seuraava?

Eli olemme aviopari minulla on ikää 27 ja miehelläni 29
Minulla todettu pco 2002 muistaakseni jolloin olimme olleet edesmenneen mieheni kanssa ilman ehkäisyä jo vajaa kuusi vuotta tuloksetta. Hänellä myöskin todettiin spermanlaatu heikoksi. Nykyisellä nigerialaisella aviomiehelläni siittiöt kunnossa ja minullakin munatorvet auki ja clomifen x2/pvä saatu munarakkula kypsymään ja oviskin kuulemma tapahtunut. Mutta missä sitten mättää?! Ja onko seuraava hoito inseminaatio mahdollisesti koska Clomeja olen syönyt jo aivan liian kauan omasta mielestäni. Mitkä ovat onnistumismahdollisuudet ekassa inseminaatiossa? Kiitos! PS. Mahtoiko tämä tulla oikealle palstalle eli asiantuntija-kysymys osioon? Olen nimittäin uusi tällä palstalla.:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Hei vaan!

Kiitos kysymyksestäsi, joka tuli kyllä ihan oikealle palstalle :9

Siihen, miksi raskaus ei ole alkanut vaikka sperma ja ovulaatio ovatkin kunnossa, voi olla montakin syytä mitä on vaikea lähteä arvailemaa ilman tarkempia tutkimuksia. Monestikaan ei ole järkevää syödä kovin pitään Clomifeniä jos tuntuu, että raskaus ei ala tai itse haluaa edetä rivakammin. Kannattaa olla yhteydessä lapsettomuuteen erikoistuneeseen lääkäriin ja yhdessä miettiä mikä kohdallanne olisi seuraava järkevä askel.
Onnea matkaan!
 

Yhteistyössä