inseminaatio

joku kyseli puregoneista,mä aloin pistää 50iu ja pistettiin 6pvää...sit oli ultra pvä ja samana iltana (maanantai)pistin pregnylin ja keskiviikko aamuna tehtiin inssi joka mun kohdalla oli ainakin täysin kivuton ja oon tosi kipuherkkä!!!!
 
Aihe hyppää jo vähän seuraavaan, mutta en viitsi aloittaa uutta ketjua. Eli miten olette harrastaneet liikuntaa inseminaatio-hoitojen aikana? Ihan normaalistiko?
Mä oon saanut hirveen kipinän liikkua, käyn lähinnä salilla. Tuli mieleeni, että kannattaako se?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 12:22 piia kirjoitti:
olisin kysellyt kokemuksia teiltä. mulle tehtiin viime sairaala käynnillä munanjohtimien aukiolo tutkimus. joka sattui tod. paljon. nyt mietinkin että jos joudutaan miehen kanssa inseminaatioon niin sattuuko se yhtä paljon?
elikkäs toisin sanoen miten se tehdään??
Täällä sama tilanne. Itsellä ihan samoja kokemuksia aukiolotutkimuksesta ja nyt pelottaa ihan hirveesti tui inseminaatio. Voisko joku kertoa onko inseminaatio ollut kivuton, vaikka aukiolotutkimus sattunut ihan helv...sti.?
 
Heissan!

Valaiskaapa viisaammat vähän minua inseminaation aikataulusta. Eli inssi tulossa ensi kierrossa. Seuraavat asiat mietityttävät, kun en ole ehtinyt vielä gyneä tentata.

1. Missä vaiheessa kiertoa simpat viedään sinne kohtuun, onko se aina joku tietty kierron päivä? Jotain hajua mulla tästä on.

2. Entä kun se päivä koittaa niin viedäänkö simpat aamulla pesuun ja siitä noin parin tunnin päästä minulle tehdään tämä operaatio?

Mies on sellaisessa työssä että meidän tarvii tietää ainakin noin suunnilleen missä vaiheessa hänen tarvitsee ottaa töistään vapaata. Stressihän tässä pukkaa jo näistä kaikista vaiheista...

Olen oikein kiitollinen jos joku jaksaa vääntää rautalangasta minulle nämä inssin vaiheet :D
 
jenni
Minulle on tehty aukiolotutkimus kerran joka oli täysin kivuton. Inseminaatio yhteensä kuusi kertaa eli kaksi inseminaatiota, josta onkin jo pari vuotias tyttö ja nyt neljä kertaa uudestaan ja neljäs kerta tärppäs, nyt raskaana.
 
jenni
Myös inseminaatiot olleet täysin kivuttomia, mutta tämä on kuulema todella yksilöllistä. Yrittää vaan olla rentona ja ajatella jotain ihan muuta toimenpiteen aikana. Itse ajattelin lomaa jossain lämpimässä.
 
Meilläkin inssi jossain vaiheessa, toivottavasti jo ens kierrossa... Mutta haluisin kans tietää pari asiaa. Kauanko operaati kestää? Ja viedäänkö simpat tosiaan aamusta, ja parin tunnin päästä inssi? Vai voiko ne viedä aamulla ja tulla operaatioon myöhemmin iltapäivällä?
 

Yhteistyössä