Onnea Tuuti81! Ja tervetuloa Nappeus sekä mar80 mukaan keskusteluun!
Mä oon ollut täällä valitettavan ei-aktiivinen, mutta yritän pysyä kärryillä parhaani mukaan. Syksy tuo tullessaan sellaisen tohinan töissä, että väsymystä pukkaa ja flunssakin yrittää kolkutella.
Tänään kävin toisessa inssissä ja koitan suhtautua asiaan varovaisen positiivisesti. Jotenkin oon kyllä ollut nyt selvästi vähemmän täpinöissä tästä. Johtunee osittain siitä, että pistoshoito vei kauemmin kuin olin ajatellut ja jouduin viime viikolla ravaamaan ultrassa kolmesti! Perjantaina alkoi jo vähän mieli nousemaan kun vihdoin oli munasolu kasvanut ja mahdollisesti jopa toinenkin. Viikonloppu meni kuitenkin siinä mielessä pieleen, että olimme miehen kanssa eri paikkakunnilla. Tänään onneksi näytti siltä, että ovulaatio ei ollut vielä tapahtunut, joten tänään voisimme vähän auttaa prosessia ja ehkä huomennakin
Toive olisi tottakai, että yritys päättyisi tähän. Mahdolliset kaksi munasoluakaan ei haittais, antaa tulla vaan!
Tuuti81lle piti vielä kommentoida sen verran, että mulle noi ilmakuplamaiset tuntemukset ja vuodot on tuttuja. Ei tosin raskauden yhteydessä, mut mistä sitä tietää mistä ne oikein tulee
Miicu, oothan kai jo testannu? Mä piinailen täällä sun puolesta, joten kovasti kiinnostaa miten sulla menee!
Vane83lle tsemppiä! Me kuljetaan melkein kimpassa tän kierron suhteen. Tsemppiä myös muille piinailijoille (jos niitä on) ja tuleville piinailijoille!
En tiedä päivittääkö tätä ketjua nyt kukaan, mut mulle vois päivittää
2. inssi 15.9. Lääkkeinä gonal-f ja ovitrelle. Testi vissiin 29.9.