Innostuisitteko - pinotaan lasten nimet, kerro mielipide edellisestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eiiiih
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Laura ja Petra ovat kauniita, suloisia nimiä.

Minun poikani nimi on Tuukka.

Ehdolla nimeksi kolmannelle, mutta sitten kallistuttiin toiseen. Erittäin kiva nimi. Pidän paljon!

Tässä kolmikko:

Sade Marie Minerva
Eemeli Tatu Tapio
Viljami Mikko Anakin

Pinja ja Minttu on sellaiset nimet mitkä itse haluaisin jos saisin tyttöjä, ne on jotenkin ihanan reippaat ja "raikkaat" nimet. Jos Oliver olisi ollut tyttö, olisin halunnut hänen nimeksi edellämainittujen lisäksi Melissa tai Kiara.

Hilma on ihanan vanhanaikainen, jotenkin romanttinen nimi, todella kaunis! <3

Åboriginaali, hauska tuo puudelijuttu, heh :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma:
Pinja ja Minttu on sellaiset nimet mitkä itse haluaisin jos saisin tyttöjä, ne on jotenkin ihanan reippaat ja "raikkaat" nimet. Jos Oliver olisi ollut tyttö, olisin halunnut hänen nimeksi edellämainittujen lisäksi Melissa tai Kiara.

Hilma on ihanan vanhanaikainen, jotenkin romanttinen nimi, todella kaunis! <3

Åboriginaali, hauska tuo puudelijuttu, heh :D

Jos meidän tyttö olisi ollut poika hänestä olisi tullut Oliver =) Tulikin Alma ja isoveljensä on Alex

Niko ja Jere...jalkapalloa pelaavia vaaleatukkaisia poikia :D. Jostain syystä tuo futis tuli ihan ekana mieleen, ja Jeret ainakin on aina blondeja.

Otso Valo Elmeri on rehellinen ja suoraselkäinen nimi.

Miks AINA pitää olla niin ihmeellisen eriskummallisia nimiä?? Mitä erikoisempi, sen parempi, mutta kuitenkaan liian erikoinen ei saa olla :headwall: Nykyään kaikki on jotain Jessikariittoja tms :o

Meillä perus Ville :)

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Tuukka on mun mielestä kiva pojan nimi =)

Täältä löytyy Jessica ja Vanessa :saint:

Nätit nimet :)

Meillä Niko ja Jere

Niko ja Jere on niin tavisnimiä kuin olla voi (mikä ei ole pelkästään huono asia). Ei herätä mussa oikein mitään tuntemuksia.

Meillä Otso Valo Elmeri

suomalainen perusnimi - ei ehkä niin yleinen vaan. ihan kiva.

mites Aaron ?

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:
Miks AINA pitää olla niin ihmeellisen eriskummallisia nimiä?? Mitä erikoisempi, sen parempi, mutta kuitenkaan liian erikoinen ei saa olla :headwall: Nykyään kaikki on jotain Jessikariittoja tms :o

Meillä perus Ville :)

Elähän päätäsi riko

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Tuukka on mun mielestä kiva pojan nimi =)

Täältä löytyy Jessica ja Vanessa :saint:

Nätit nimet :)

Meillä Niko ja Jere

Niko ja Jere on niin tavisnimiä kuin olla voi (mikä ei ole pelkästään huono asia). Ei herätä mussa oikein mitään tuntemuksia.

Meillä Otso Valo Elmeri

suomalainen perusnimi - ei ehkä niin yleinen vaan. ihan kiva.

mites Aaron ?

Aaron on mun mielestä ihana nimi :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Satus:

Ehdolla nimeksi kolmannelle, mutta sitten kallistuttiin toiseen. Erittäin kiva nimi. Pidän paljon!

Tässä kolmikko:

Sade Marie Minerva
Eemeli Tatu Tapio
Viljami Mikko Anakin

Eemeli ja Viljami on jotenkin eri sarjaa kuin Sade, sopivasti vanhanaikaisia nimiä. Eniten tykkään kuitenkin Sateesta, siinä on merkitysnimenä sellaista voimaa, mistä pidän kovasti. Nuo toiset nimet varmaan kertoo jotakin tarinaa, joka ei oikein ulkopuoliselle aukea. Minerva ja Tapio on kauniita.

Ville on ihan jees, mutta mä henk.koht. en pysty innostumaan kovin yleisistä nimistä ainakaan siinä mittakaavassa että antaisin sellaisen omalle lapselleni. Etenkin, kun on tuo "eksoottinen" sukunimi ja sukujuuria Turkissa & Syyriassa.

Aaron on kyllä kaunis :)

Pilvi ja Pyry ovat myös kivoja. Pirteän kuuloinen parivaljakko :D

Satus; tyttäresi nimi on suorastaan valloittava :heart:. Poikien nimetkin mukavia, erityisesti tuo Mikko Anakin-yhdistelmä viehättää =)

Alkuperäinen kirjoittaja Satus:

Tässä kolmikko:

Sade Marie Minerva
Eemeli Tatu Tapio
Viljami Mikko Anakin

Sade on tosi kaunis ja herkkä nimi, Eemeli ja Viljami kivoja rehtejä pojannimiä. Anakin on erikoinen, mutta hauska. :)

Yhteistyössä