Innostuin: näytetääs mammat mihin meistä onkaan :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Tuolla toisessa ketjussa Jonna-niminen nainen on osallistunut kilpailuun ja pyytää ääniä jotta voittaa.

Mä kävin jo äänestämässä, mutta mennään porukalla jookos? Huomiseen asti aikaa ja kiinnostais tietää saadaanko prossat nousuun ja Jonna voittoon :flower:

http://www.nrj.fi/lopetatupakointi_kilpailijat

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
just äsken annoin jo äänen =)

Juu niin mäkin, mutta ajattelin että josko joku avaa tuon Jonnan oman ketjun ja joku toinen taas tän mun ketjun :D .

Vähän jännää, toivottavasti onnistuis =) .

Niin ja a) lauantai on muistissa nyt lähes otsaan kirjoitettuna ja b) oikeesti kivat ne sun kotisivut =) :flower:

Hitto jos kaikki tässä ketjussa vierailevat onkin jo antaneet äänensä |O . Vaikka hyvä tietty, mutta mä ajattelin että saatais lisää porukkaa useammalla aloituksella :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:
Ihan sivuhuomautus: miksi käytätte itsestämme nimitystä mammat??!
Kamala!

Voi ei, en mä oo tullut edes ajatelleeksi että mamma olis kamala :| . Ehkä johtuu siitäkin että mulle se on ihan vaan äiti =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Harmi että Andrew on 6 % johdossa.

Hitto vie, täällä käy tsiljoona päivittäin ja vuorokausi (kai) aikaa. Ei tarvi muuta kun saada porukka äänestämään niin me saadaan heittämällä tuo Jonna voittoon. Naisvoimaa tai jotain :D :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:
Ihan sivuhuomautus: miksi käytätte itsestämme nimitystä mammat??!
Kamala!

Voi ei, en mä oo tullut edes ajatelleeksi että mamma olis kamala :| . Ehkä johtuu siitäkin että mulle se on ihan vaan äiti =)

Ja mä taas ajattelen että mamma(e) on latinaa ja tarkoittaa tissejä...
Enivei, mä muuten äänestin Andrew' ta...

Yhteistyössä