Innokkaat joulunodottajat..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
.. Huomio! :)

Eli onko täällä ketään kuka odottaa innoissaan joulua ja jännittää että mitä ITSE saa lahjaksi :)

Ja huom! Ei tarvitse erikseen ilmoittaa jos et saa lahjoja tai jos et odota lahjoja, vaan nimenomaan tämä on fiilistely ja arvailupino mitähän se pukki tänävuona äidille tuo :D Mitä toivoisitte?

Tiedän että mieheni ostaa minulle lahjan/lahjoja. Toivon että on jotain tyylikästä.. Siis että ei mitään viivi&wagner pierujuttuja :D Joka vuosi lahjat on kyllä olleet tyylikkäitä ja minua miellyttäviä.

ja luulen että toteutetaan: yks lehden vuositilaus, ja yks kirja. riittää mulle, meidän perheessä lapset taitaa olla pääosassa (tosin heillekkin vaan lelu tai kaks, sitten pehmeetä tai muuta tarpeellista!)

Kyllä mä odotan sitä, että mäkin saan lahjoja. Mutta en osaa yhtään arvuutella, mitä saan, koska en itsekään tiedä, mitä toivoisin... :whistle: Mies on kyllä moneen otteeseen koittanu udella vinkkiä, mutta kun. :p Katsotaan, tulossa todellinen yllätys. :D

Jotain lahjoja on minulle ostanut ja ne tuolla kaapissa kummittelee. Viikonlopun aikana kun itse oli reissussa oli kuulemma paketoinutkin :D Kävisinköhän hypistelemässä :whistle:
Lisää kuulema tulee keskiviikkona :| :saint: :D

Yhteistyössä