Inkoo, siuntio, kirkkonummi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mehilainen75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mehilainen75

Uusi jäsen
03.02.2005
12
0
1
Hei!

Onko ketään tältä suunnalta,
mukava olisi tutustua odottaviin tai jo mammalomalla oleviin ihmisiin.
Oon 29 v ja esikoista odotetaan syntyväksi huhtikuussa. Aika käy varmasti pitkäksi mammalomalla kun en tunne paikkakunnalta ketään. Eli inkoossa asustellaan (lähellä siuntion rajaa).

Täällä taitaa olla todella hiljaista...

Moi,

täällä yksi tuore äityli Kirkkonummelta! Mulla poika nyt 1 kk ja nukkuu vielä niin suuren osan päivästä, että välillä käy aika tosi pitkäksi. En itsekään tunne monia ihmisiä täältä.

Asun n. 2 km Kirkkonummen keskustasta kaupunkiin päin, joten ihan lähellä en sinua asu. Laitapa kuitenkin sähköpostiosoitetta, jos haluat kirjoitella, tai vaikka ruveta vaunuiluseuraksi keväämmällä, kunhan lapsesi syntyy.

Minä olen täältä Kirkkonummen keskustasta ja meidän vauva on kohta kaksi viikkoa.. Olisi kiva saada uusia ystäviä, joten saa mailailla.. kukkafiina@luukku.com

Moi,
Olen 9-kuisen tytön äiti Veikkolasta. Olen 24-vuotias ja vailla hyviä ystäviä. Kirkkonummelle meiltä on noin 25 km, mutta se ei ole este, ainakaan minun puoleltani. En ole enää kauan äitiyslomalla, mutta aikaa löytyy silti työajan ulkopuolella. Mailaile jos kiinnostuit Sessi_80@hotmail.com.

Yhteistyössä