Inhottavin kotityö?

Mikä on mielestäne vastenmielisin kotityö?

Itse nostan ehdottomaksi ykköseksi uunien pesemisen.
Aamupäivälla suihkin ne täyteen pesuainetta ja sen jälkeen onkin mennyt loppupäivä pesemistä ja puunausta vältellen...
Vaan pakko se kai on?

Viimeksi muokattu:
Mattoja on vain kaksi ja niidenkin tuuletuksen olen ulkoistanut.

Silittämisestä sen sijaan pidän valtavasti. Tänäkin aamuna meditoinut rauta suihkien monen tunnin ajan - ja koko ajan hyvä mieli vain lisääntynyt.
Jos tulet pesemään meidän uunit, lupaan silittää sinulle vaikka 8 koneellista pyykkiä. Reilu diili?

Ai,
Mikä on mielestäne vastenmielisin kotityö?

Itse nostan ehdottomaksi ykköseksi uunien pesemisen.
Aamupäivälla suihkin ne täyteen pesuainetta ja sen jälkeen onkin mennyt loppupäivä pesemistä ja puunausta vältellen...
Vaan pakko se kai on?
onko sulla montakin uunia?
Mä inhoan ikkunoiden pesua,en saa niistä puhtaita ja raidattomia. Imurointi tympii.

[QUOTE="mä";25694467]Tervetuloa meille :D Mä voin tulla teille putsaa viemärit, jos sä viet meidän tavarat paikoilleen ;)[/QUOTE]

Työvaihto varmaan tekisi kotitöistä oikeastikin PALJON mukavampia.

Teemme sitä joskus aikuisten lasteni kanssa eli suursiivoamme porukalla aina yhden huushollin päivässä. Silloin saa omat inhokkitylnsä delegoitua eteenpäin ja toisaalta tulee tehtyä sellaisiakin siivoja joita ei itse huomaisi...

Josksu aikoinaan oli sama systeemi parin ystäväperheen kanssa.
Se oli melkein bilettämistä - siivousteemalla.

:)

Mattoja on vain kaksi ja niidenkin tuuletuksen olen ulkoistanut.

Silittämisestä sen sijaan pidän valtavasti. Tänäkin aamuna meditoinut rauta suihkien monen tunnin ajan - ja koko ajan hyvä mieli vain lisääntynyt.
Jos tulet pesemään meidän uunit, lupaan silittää sinulle vaikka 8 koneellista pyykkiä. Reilu diili?
Jee, sopii :D
Menee noin reilu kolme tuntia matkoihin niin tuon nuo 3 koneellista pyykkiä mukana ja 5 mattoa samalla :xmas:

[QUOTE="Lissu";25694524]Mitä vessanpesuliinoja??

Mutta siis, vessojen pesu ja silittäminen.[/QUOTE]

Siitä oli ihan oma ketjunsakin.
As if kertoi käyttävänsä veskien pesuun sellaisia kertakäyttöisiä puhdistusliinoja jotka ihan tarkoitukseen kehitettyjä.
Minä hankin sitten kumpaankiin vessaan moisia paketin ja olen ollut oikeasti kamalan tyytyväinen; hanat, lavuaarit, pytyt jne tulee minuutissa pyyhkäistyä joka aamu - ilman oikeastaan mitään vaivaa.

Joku vinkkasi että ikkunoiden ja peilien pesuun on samanlaisia liinoja.
Niitä en vielä ole kokeillut mutta hankin kyllä jahka muistan.

:)

Yhteistyössä