Inhottava neuvola lääkäri..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Ihan oikein lääkäriltä..se että moni vinkuu noilla viikoilla jo sektioita ja käynnistyksiä.
Se on eri juttu jos vauva tai äiti on vaarassa.
Lääkäri ajatteli järjellä sinä tunteilla,kai sulla kavereita on jotka auttaa yms?
jos tekee lapsia niin on oltava valmis kantamaan se taakka niin väsymyksessä kuin muussa skeidassa.
mun nähdäkseni ap ei mitään vinkunut vaan kysyi millä viikoilla se ehkä tapahtuisi... kyllä muakin kiinnostaisi...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Ihan oikein lääkäriltä..se että moni vinkuu noilla viikoilla jo sektioita ja käynnistyksiä.
Se on eri juttu jos vauva tai äiti on vaarassa.
Lääkäri ajatteli järjellä sinä tunteilla,kai sulla kavereita on jotka auttaa yms?
jos tekee lapsia niin on oltava valmis kantamaan se taakka niin väsymyksessä kuin muussa skeidassa.
mun nähdäkseni ap ei mitään vinkunut vaan kysyi millä viikoilla se ehkä tapahtuisi... kyllä muakin kiinnostaisi...
No itkien kysyi milloin sektio kun ei jaksa enää.. eli rivien välistä voi lukea, että haluaa sen mitä pikimmiten. Ajattelis vauvaa ja odottais sen 2-3vk.
 
joku
Niin no, asian voisi ilmaista monella eri tavoin. Lääkäri ei osannut olla myötätuntoinen. Se tässä taisi olla se ongelma eikä se saako sektion ja milloin.

Ei kannata mieltä pahoittaa. Lääkäreitä on moneen lähtöön niin kuin on ihmisiäkin. Toisen myötätunto helpottaisi kummasti, vaikkei sen kummemmin pystyisi auttamaan. TÄMÄN KUN KAIKKI MUISTAISI.
 
  • Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
Lekuri olis voinut olla myötätuntoisempi mutta tosiasia on että hyvin harva oottaa tuossa vaiheessa että vauva pysyis vielä pari kk masussa.

Mä vitosesta sanoin vikalla tarkastuksella että toivottvasti menee 2 viikkoa ainakin yli la:n.
Lääkäri meinas pudota tuolilta ja sanoi että mitä mitä??Olen hänen urallaan ollut ainoa noin sanonut.
eli siitä voi päätellä ettei montaa ole,useimmat toivoo että vauva syntyis jo 36-38 viikoilla.

Mutta ap,jos sektio niin voit aatella ettei ainakaan mene yliaikaseks.

Ja toisaalta,miten tulet jaksamana vauvan ja sen 3 veen kanssa kotona??Sitten vasta raskasta on,nyt sulla vasta yksi lapsi siinä.
Kannattaa miettiä sitä hoitoa tms jos nytkin olet ihan lopussa.

Voimia kovasti!
 

Yhteistyössä