INHOTTAVA intiimi ongelma!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lemu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lemu

Vieras
Mun alapää haisee tosi pahalle aina yhdynnän jälkeen, jopa pari päivää PESUSTA HUOLIMATTA!
Käyn pesulla joka päivä, ettei johdu pesemättömyydestä!
Ja taas kun harrastetaan seksiä, tulee se haju joka kestää pari päivää jne.jne. kierre jatkuu, ellen sitten lopeta seksin harrastamista kokonaan, koska mies ei suostu käyttämään kortsua.
Aivan kamalaa olla päivisin vaikka töissä kun alapää haisee ja tuntuu että työkaveritkin haistaa sen lemun :(

Mistä voi johtua tällanen kamala ongelma, auttakaa mua ja kertokaa mielipiteenne ja kaikki mahdolliset vinkkinne!

Teidän eritteet eivät sovi yhteen. Siemenneste alkaa mädäntyä ja haista johtuen emättimesi happamuudesta. Kokeile maitohappobakteereja. Miehelle se kortsu, se auttaa ongelmaan.
Toisinaan haju ei lähde millään muulla kuin antibioottikuurilla. Emättimen bakteerifloora on järkkynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllähän se sperma haisee, kun sitä valuu housuun sen parin päivän ajan. :/

sitä olen miettinyt, miten muut sitten saa sen hajun haihtumaan?
jospa miehen sperma haisee pahalle ja mun sisällä alkaa lemuta todella pahalle :/
voi itku mikä ongelma

mulla ihan sama juttu! toi alko kun "vaihdoin" miestä...exän kanssa ei siis koskaan, yleensä ei ees käyty pesulla seksin jälkeen, eikä mtn hajua. Nyt nyxän kanssa en vois kuvitella olla käymättä pesulla heti seksin jälkeen ja siitä huolimatta haju jää leijumaan... :(
Että niinku oikeestiko ei kemiat sovi yhteen??!

Alkuperäinen kirjoittaja miia009:
mulla ei tulehdusta ja sama ongelma! oon aatellu että onkohan kenelläkään toisella samaa.. en ole siis ainoa! :)

kamalaaaa, housuja sais vaihtaa monet päivässä kun neki alkaa haista haaroista :(
pikkuhousunsuojakaan ei auta siihen lemuun

ihmisten eritteiden haju on yksilölllistä. Et saa sitä miehesi sperman hajua muutettua millään konstilla. Joidenkin miesten sperma ei haise, ihmiset on yksilöitä. Kortsu tai keskeytetty yhdyntä. Itse en anna kenenkään päästää ns. sisälle.

mulla ihan sama juttu! toi alko kun "vaihdoin" miestä...exän kanssa ei siis koskaan, yleensä ei ees käyty pesulla seksin jälkeen, eikä mtn hajua. Nyt nyxän kanssa en vois kuvitella olla käymättä pesulla heti seksin jälkeen ja siitä huolimatta haju jää leijumaan... :(

Mitäs teidän miehet syö ja juo jne. kun haisee sperma?

mulla muittenkin miesten kanssa ollut samaa, nyt tmän oman aviomiehenkin kanssa ja nyt alan olemaan aivan loppu tämän ongelman kanssa, olisipa jollain joku konsti tähän :(

Alkuperäinen kirjoittaja ....:
ihmisten eritteiden haju on yksilölllistä. Et saa sitä miehesi sperman hajua muutettua millään konstilla. Joidenkin miesten sperma ei haise, ihmiset on yksilöitä. Kortsu tai keskeytetty yhdyntä. Itse en anna kenenkään päästää ns. sisälle.

aika kamalaa alkaa nyt sanomaan miehelle että keskeytetty yhdyntä tai kortsu, ollaan oltu yhdessä yli kymmenen vuotta :/

Hmm. Itse haisen ns. kiimassa eli ovulaation aikaan todella. Siis lähes silliltä, yök. Silloinhan tulee harrastettua sitä seksiäkin enemmän. Mutta tietty jos koko ajan niin se on varmaan jotain muuta.
Ei ole tullut vastaan miestä, jonka sperma haisis, mutta voi kai tuokin olla

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

mulla muittenkin miesten kanssa ollut samaa, nyt tmän oman aviomiehenkin kanssa ja nyt alan olemaan aivan loppu tämän ongelman kanssa, olisipa jollain joku konsti tähän :(

No oletko niitä Lactaleita sun muita kokeillut?
Onko alapääsi todella tutkittu myös _harvinaisten_ häiriöiden osalta?

Helpointa kotikokeilua on se, että mies ei tule muutamaan kertaan sisällesi. Ellet mielestäsi noiden kertojen jälkeisinä päivinä haise, johtuunee haju jollakin lailla teidän eritteiden yhdistelmästä. Mikäli esim. yhdyntä jollakin lailla ärsyttää limakalvojasi ja haiset samalta silti, menisin juttelemaan lääkärille.

Ja voi olla, ettei kukaan muu sua oikeasti haista, vaikka kuinka läheltä haistaisi. Joskus vaan oma nenä on tosi herkkä sille, että haisee erilaiselta kuin yleensä.

aika kamalaa alkaa nyt sanomaan miehelle että keskeytetty yhdyntä tai kortsu, ollaan oltu yhdessä yli kymmenen vuotta :/

:D Provoatko?

No sanottakoon vaikka kemioiksi! :)
Mut emättimen floorakin on kaikilla erilainen ja jotkut eritteet eivät vaan kertakaikkiaan sovellu yhteen, siitähän tulee se mädän kalan haju. Sperma ikäänkuin mätänee.
Joidenkin miesten sperma ei ala haisemaan ja joidenkin alkaa. Ja sitä ei voi tietää etukäteen.
Kerran oli yks poikakaveri ja sen seurustelun aikana olin parin viikon välein trikozol kuurilla. Ei hyvä. Emättimen bakteeritasapaino heitti kertakaikkiaan kuperkeikkaa. Miestä vaihtamalla ongelma jäi pois ja pääsin lääkekuurikierteestä.

Alkuperäinen kirjoittaja xxx:

:D Provoatko?

miten niin? en todellakaan, tämä on oikeasti kamala ongelma

Yhteistyössä