Inhottaa nää "pakolliset" kauneusmenot, kun ne sattuu aina samalle ajankohdalle!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Siis kampaamot ja kynsihuollot... Joo, voisihan sitä lakata huolehtimasta ulkonäöstään, mutta se nyt ei tule kysymykseenkään. Vähän vaan harmittaa, kun kaikki sattuu samalle ajankohdalle ja tili tulee, tili MENEE.

Nytkin huhtikuulle gynekäynti (käyn aina yksityisellä ), kampaamo, kynsien huolto, sit "ylimääräisiä " laskuja joita ei joka kk tule eli vajaa 500e auton vakuutusmaksut, sit normaalit vuokra + netti.

Huh huh. :( Miksi tuo ulkonäöstään huolehtiminen maksaa niin paljon? Terveydestään huolehtiminen maksaisi vähän vähemmän, jos kävisi kunnallisella, mutta en ole kokenut siellä asiointia tarpeeksi hyväksi ja toimivaksi. :/ Rahalleen saa totta kai vastinetta, mutta kismittää.
 
harkaluulo?
miksi käydä yksityisellä gynellä kun julkisellakin voi päästä hyvän ja osaavan käsiin. niin mulle ainakin kävi. ei ollu valittamista. miksi muka yksityinen lääkäri ois kivempi?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja harkaluulo?:
miksi käydä yksityisellä gynellä kun julkisellakin voi päästä hyvän ja osaavan käsiin. niin mulle ainakin kävi. ei ollu valittamista. miksi muka yksityinen lääkäri ois kivempi?
Johan mä kerroin, että täältä meidän kunnasta ei tuollaisia "osaavia ja hyviä käsiä" löydy.
 
ii
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja harkaluulo?:
miksi käydä yksityisellä gynellä kun julkisellakin voi päästä hyvän ja osaavan käsiin. niin mulle ainakin kävi. ei ollu valittamista. miksi muka yksityinen lääkäri ois kivempi?
Johan mä kerroin, että täältä meidän kunnasta ei tuollaisia "osaavia ja hyviä käsiä" löydy.
no ootko käyny kunnallisella?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Hanki parempipalkkainen työ tai opettele hoitamaan talousaisasi paremmin.
Miten niitä voisi enää paremmin hoitaa... Pointtina vaan se, että kauneudenhoito on melkoisen kallista touhua (siksikö niin moni antaa itsensä vaan rupsahtaa) - vaikka mulla ei ole rahasta _pulaa_.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hihii:
mikset sä hoida kynsiäs kotona ihan itse ja pikkurahalla?
Mulla on rakennekynnet, koska omat kynnet eivät kasva (ovat hirveän liuskoittuvat ja hauraat, kaikkia konsteja kokeiltu mut ei oo auttanut).
Niitä täytyy huollattaa ammattilaisella.
 
Vieras
Voi jessus. Jos ei oo varaa niin sit täytyy värjätä kotona ja huoltaa kynnet itse. Ja jos ei kunnallisella pysty käymään kun se yksityinen on muka jotenkin hienompi niin sekin on vaan omaa häpeää.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Miksi laittaa rahaa tollasiin turhuuksiin jos sitten on tiukkaa ja valitetaan? Ihmettelen... Kyllä sitä halvemmallakin voi hyvältä näyttää... Ostaa vaan uuden asenteen, hinta 0 e.
Turhuutta käydä papa-kokeissa säännöllisesti? Turhuutta, että hiukset ovat kuosissa eli että näyttää yleisestikin hyvältä? Ei minusta, mutta... makuja on monia.
 
vieras
Jos sulla ei ole rahasta pulaa niin tuskin sun taloutes sitten johonkin kynsien huollatukseen ja kampaamoon kaatuu kun meillä tavallisilla pulliaisillakin on siihen varaa. Että en kyllä ymmärrä mitä valitat. Ilmaseksiko ne huollot pitäisi saada?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Voi jessus. Jos ei oo varaa niin sit täytyy värjätä kotona ja huoltaa kynnet itse. Ja jos ei kunnallisella pysty käymään kun se yksityinen on muka jotenkin hienompi niin sekin on vaan omaa häpeää.
Kuka tässä on hienoudesta puhunut? Jos viimeksi kunnallisella käydessäni lääkäri MUUN MUASSA unohti näytteen TYÖPÖYDÄLLEEN ja tulokset jäivät siis saamatta, ei kai ole mikään ihme, että olen siirtynyt luotettavaan ja asiantuntevaan yksityisen palveluun. Sinne lisäksi pääsee heti kun haluaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Miksi laittaa rahaa tollasiin turhuuksiin jos sitten on tiukkaa ja valitetaan? Ihmettelen... Kyllä sitä halvemmallakin voi hyvältä näyttää... Ostaa vaan uuden asenteen, hinta 0 e.
Turhuutta käydä papa-kokeissa säännöllisesti? Turhuutta, että hiukset ovat kuosissa eli että näyttää yleisestikin hyvältä? Ei minusta, mutta... makuja on monia.
Mä jotenkin luulin että ykköspointtina tässä oli tää kauneudenhoitoon menevä raha. Ei sitä tukkaa tarvii kampaajalla laitattaa, tuloksia saa kotonakin ;)
 

Yhteistyössä