että heillä on jotenkin kauniit rotuvarpaat, joita muut katsovat kateellisena. Korostavat jopa koruilla ja kynsilakalla. Minua oksettaa, ovat kuitenkin silsaisia, sieniä täynnä ja tartuttavat niitä muillekin
Siellä kengissä ja hikisissä sukissahan ne sienet vasta villiintyyki. Ja ihan tiedoks, tiedän itekki että mun varpaat on rumat, mut eipä se mua estä paljain jaloin kävelemästä. Ja on muuten ihan terveet ja puhtaat, et turhaan ap meuhkaat.
Minä en pidä yleensä talvellakaan sukkia -korkeintaan villasukat kenkään jos ulos menen ja kyläillessä on tietysti pakko pitää sukat jalassa.. ainakin osan aikaa Silsaa ei ole ja vastikään lutrasin kintut LamisilSololla joten ei ole sientäkään... :saint:
Voi ei ei sit vissii voi kävellä enää avoin jaloin tai sandaaleissa ilman sukkia jos ei ole jalat sellasta mallitasoa.....
Mut sehän on tosi junttia jos on sukat sandaaleissa, eiks se nii menny
Luonnonlapset kulkevat avojaloin , tie on avoin ... vai miten se menikään. Mulla on todella ihanat varpaat ja tosiaan tykkään näytellä niitä muillekin, ihan vaan sillä kuljen tosiaan aina paljasjalon