Inhoan tympeitä ihmisiä

Varsinkin jos ne sattuu vielä olemaan asiakaspalvelualalla. Tuntuu että erityisesti sellaset 50+ ikäiset naiset esimerkiksi neuvolassa/ hammashoitolassa/ terveyskeskuksessa ovat ne pahimmat.

Joo ei aina tarvi olla mikään Hangon keksi mutta ei se norsun v*ttukaan siinä naamalla ole kovin kivaa katseltavaa |O
 
ei kiitosta, ei kiinosta
Alkuperäinen kirjoittaja Mulju:
Varsinkin jos ne sattuu vielä olemaan asiakaspalvelualalla. Tuntuu että erityisesti sellaset 50+ ikäiset naiset esimerkiksi neuvolassa/ hammashoitolassa/ terveyskeskuksessa ovat ne pahimmat.

Joo ei aina tarvi olla mikään Hangon keksi mutta ei se norsun v*ttukaan siinä naamalla ole kovin kivaa katseltavaa |O
Niin mäkin, mutta olen just nyt sellainen. Töihin on vaan pakko tulla, vaikka tekismieli parkua peiton alla tai pahempaa...
 
vieras
No äläpä muuta sano. Joissain kaupoissa nämä hieman vanhemmat myyjät ovat varsin herttaisia, mutta eivät suinkaan aina. Lisäksi juuri terveydenhoidossa on näitä tympeitä... meillä YTHS:ssä kyselin hammashoidon päivystyspolitiikkaa, kun oli todella tuskallinen reikä hampaassa. Sain vastauksen "Ei sinne paikkauttamaan tulla, vaan oikeiden vaivojen kanssa." Jos kipu on sellainen että tekee mieli huutaa ja itkeä, sehän ei tietysti ole oikea vaiva... Siellä on tällaisia samanlaisia tätejä pari, ja tuntuvat ottaneen elämäntehtäväkseen opiskelijoille v*ttuilun.
 
Ne on kerenny unohtaa että asiakaspalvelussa maksetaan siitä hyvästä käytöksestä, eikä suinkaan näsäviisaudesta tai huonoista päivistä.
Asiakaspalvelun ammattilaisella huono päivä EI näy töissä ikinä. Jos meinaa näkyä niin ko ihmisen pitää hakea sairaslomaa saman tien.

 
HelloShitty
peesi.
ei oo asiakkaan vika jos palvelijalla sattui olee paha päivä. |O

ja joo..tiiän että niitä ei-mukavia asiakkaitakin on olemassa mutta ei tartte olettaa et jokainen oo sellanen. :headwall:

KELA:ssa on aina niitä vanhoja harppuja töissä. ei taida kelvata mihinkään muuhun duuniin. :kieh:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
peesi.
ei oo asiakkaan vika jos palvelijalla sattui olee paha päivä. |O

ja joo..tiiän että niitä ei-mukavia asiakkaitakin on olemassa mutta ei tartte olettaa et jokainen oo sellanen. :headwall:

KELA:ssa on aina niitä vanhoja harppuja töissä. ei taida kelvata mihinkään muuhun duuniin. :kieh:
Kelassa varsinkin. Joskus opiskelijana kun hain asumistukea, ja he viivyttelivät sen käsittelyn kanssa, menin sitten paikan päällä käymään. Sain osakseni vain epäilyksiä, tyyliin "Millä sä sitten oot nyt maksanut sun vuokran? Teetkö pimeitä töitä?" Että joo... ei tullut mieleen että vanhemmat ehkä avustivat kun Kela viivytteli.
 
hmm
on se jännää että ihmiset jotka on palvelutyössä eivät tajua sitä ammattiaan oikein,se on vaan palveltava nätistä vaikka saisikin töykeitä asiakkaita joskus..hymyillä ilkeilijöille ei tarvitse mutta kuitenkaan muihinkaan sitä ei sovi purkaa.
Ehkä se on koulutuksen puutetta tai vaan väärä ala jos ei osaa toimia oikein mutta itse kyllä potkisin samantien pois töistä jos ei asiakaspalvelu sujuisi
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
on se jännää että ihmiset jotka on palvelutyössä eivät tajua sitä ammattiaan oikein,se on vaan palveltava nätistä vaikka saisikin töykeitä asiakkaita joskus..hymyillä ilkeilijöille ei tarvitse mutta kuitenkaan muihinkaan sitä ei sovi purkaa.
Ehkä se on koulutuksen puutetta tai vaan väärä ala jos ei osaa toimia oikein mutta itse kyllä potkisin samantien pois töistä jos ei asiakaspalvelu sujuisi
Juuri näin. Piste.
 
IhanPihallaSONE
Minua kans ihmetyttää et miten jotkut on voinukkin hakeutua niin väärälle alalle kun ei minkäänlaista asiakaspalvelutaitoa ole hyppysissä! Enemmän oikeastaan ihmettelen miksi työnantajat palkkaavat tälläisiä!!??!!

Nim. Itsekkin asiakaspalvelija
 
Olen tehnyt asiakaspalveluhommia ja ne hankalat asiakkaat on kyllä todella haastavia ja ymmärrän senkin että jos esim. jokainen asiakas kysyy jotain samaa asiaa (vaikkapa missä on hissi) ja varmasti sitä aspalvelijaa alkaa sitte kymmenen vuoden jälkeen ottaa päähän kertoa sitä missä se hissi on. Kun se vielä on niin näkyvällä paikalla että jokainen sen huomaa kun vähän ympärilleen katselee.



 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Mulju:
Olen tehnyt asiakaspalveluhommia ja ne hankalat asiakkaat on kyllä todella haastavia ja ymmärrän senkin että jos esim. jokainen asiakas kysyy jotain samaa asiaa (vaikkapa missä on hissi) ja varmasti sitä aspalvelijaa alkaa sitte kymmenen vuoden jälkeen ottaa päähän kertoa sitä missä se hissi on. Kun se vielä on niin näkyvällä paikalla että jokainen sen huomaa kun vähän ympärilleen katselee.
sit kannattaa vaihtaa duunia jos alkaa tympiä.

ja sit vielä semmonen et jos joka päivää tuijottaa hissiä niin tietää joo..mutta semmosel joka eka kerta siellä (ja varsinkin vanhemmat ihmiset) luottaa siihen et asiakaspalvelija kertoo sen. :whistle:
 
k
Alkuperäinen kirjoittaja Mulju:
Olen tehnyt asiakaspalveluhommia ja ne hankalat asiakkaat on kyllä todella haastavia ja ymmärrän senkin että jos esim. jokainen asiakas kysyy jotain samaa asiaa (vaikkapa missä on hissi) ja varmasti sitä aspalvelijaa alkaa sitte kymmenen vuoden jälkeen ottaa päähän kertoa sitä missä se hissi on. Kun se vielä on niin näkyvällä paikalla että jokainen sen huomaa kun vähän ympärilleen katselee.
onko tuo nyt niin kauheaa kertoa missä on hissi, jos siitä vielä maksetaankin.
 
vieras
Mä oon itse ollu asiakaspalvelijana, joten koitan ymmärtää, jos ei aspalla tunnu olevan hymy herkeässä, minua ei haittaa, vaikka totinen ilme naamalla olisikin. Kaikenlainen tiuskiminen ja "emmä tiiä/eti itte"-asenne on sitten asia erikseen...
 
soronoo
Inhoa ihan rauhassa.

Palkka palvelualalla on niin huono etten sen takia ala suupieliäni typerien asiakkaiden takia venyttämään ja idiooteille hymyilemään.

Teen tätä ihan vaan niin kauan että saan graduni valmiiksi ja sit haistatan pitkät tälle puljulle.
 
vieras
olen huomannut, että niin se metsä vastaa ku sinne huudetaan. eli kun on itse hymy naamalla, lempeällä tuulella ja pyytää asiakaspalvelussa apua, niin saa hyvän palvelun ja hyvän kohtelun. aloittajalla taitaa olla oma lehmä ojassa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja soronoo:
Inhoa ihan rauhassa.

Palkka palvelualalla on niin huono etten sen takia ala suupieliäni typerien asiakkaiden takia venyttämään ja idiooteille hymyilemään.

Teen tätä ihan vaan niin kauan että saan graduni valmiiksi ja sit haistatan pitkät tälle puljulle.
Sulle varmaan sit ihan ok jos poliisi juo mieluummin kahvia kuin selvittelee sun autokolaria, tai palomies kaivelee kynsiään ennemmin kuin sammuttaa sun tv:s ? Ihan vaan siksi että sattui huono päivä? Muoks. ja huono palkka.

Ihan samalla tavalla kuuluu ammattietiikkaan tehdä työ hyvin, oli sitten ministeri tai kaupan kassa. Mut jos sitä selkärankaa ei löydy niin minkäs teet..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olen huomannut, että niin se metsä vastaa ku sinne huudetaan. eli kun on itse hymy naamalla, lempeällä tuulella ja pyytää asiakaspalvelussa apua, niin saa hyvän palvelun ja hyvän kohtelun. aloittajalla taitaa olla oma lehmä ojassa?
Tottakai se on selvää että tuskin sulle ollaan ystävällisiä jos itse asiakkaana menet siihen tiskille kärttysenä kiukkuamaan. Tai tuskin kassahenkilö jaksaa sulle ystävällisesti jutustella jos itse et edes tervehdi.

Mulla vaan tuli tää purkautumisen tarve kun tänään soitteliin hammashoitolaan ja siellä kuuli jo siitä miten puhelimeen vastattiin että aika tympeä henkilö siellä mua palvelee. Ei auttanu vaikka kuinka lirkuttelin hyvät huomenet ja yritin olla kohtelias.
 
mammamia
Just tos aamusella kävin lapsille katteleen ale:sta toppavaatteita niin eiköhän pian seläntakaa kuulu oikein ylimairea kyssäri et voinko auttaa ja mähän siihen et kiitos,mä täs kattelen niin eukko pani itelleen oikein tympiän ilmeen ihan kuin mun ois ollu pakko pyytää siltä jotain,nou nou,mä tykkää itte katella ja kysyn jos kysyttävää.

Ois paha ku joskus pokka pitäs ku myyjä tulee kysyyn et voinko auttaa?Vastais et kiitos,voit,mee pois.....:)
 

Yhteistyössä